Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

BeeFast a devenit partener Postis si ofera livrare in 55 minute, in aria de acoperire

Pandemia COVID-19 a schimbat comportamentul de consum al romanilor, livrarile expres reprezentand una dintre facilitatile cheie de livrare cerute de noul client digital. Raspunzand unei nevoi tot mai evidente, start-up-ul tech de curierat expres BeeFast anunta, intr-un comunicat de presa, ca devine partener Postis (platforma de management integrat al livrarilor) si ofera livrare in decurs de maximum 2 ore de la preluarea comenzilor. Timpul mediu de livrare in raza de acoperire (Bucuresti si Ilfov) este de 55 minute. BeeFast are in plan extinderea ariei de livrare la nivel national, pe parcursul acestui an. Gama de produse pe care BeeFast le livreaza in prezent, inclusiv prin parteneriatul cu Postis, acopera produse alimentare (proaspete sau ultra-proaspete) si nealimentare (documente, cadouri, ambalaje non-standard, echipamente IT, din segmentul Fashion, Beauty, etc.).

Peste 70% dintre romani isi doresc sa poata opta pentru o livrare expres, atunci cand au comandat online, arata datele unui sondaj recent marca BeeFast (realizat online, in perioada 30 martie – 4 aprilie 2021, pe un esnation de 1.175 respondenti). Mai mult de jumatate dintre respondenti (54%) si-ar dori livrarea in 2-3 ore sau in aceeasi zi, iar 52% au si optat pentru aceasta varianta de livrare, daca a fost disponibila. Livrarile ultra-rapide, in cateva ore de la plasarea comenzilor, au devenit astfel esentiale pentru clientul adaptat la noua realitate digitala si la actualul context cauzat de pandemie.

„Clientii doresc sa aiba un control total asupra comenzii, iar livrarea rapida este un factor esential de selectie a magazinului din care cumpara. Am resimtit cum aceasta nevoie a devenit o tendinta in ultimul an, evoluand in cele din urma intr-un comportament permanent al clientului. In acest context, parteneriatul cu Postis ne permite sa oferim servicii de livrare ultra-rapida unui numar mai mare de comercianti traditionali sau online, fara a fi nevoie de dezvoltari IT sau de noi procese operationale”, a declarat Cristian Grozea (foto, Cofondator si CEO BeeFast).

BeeFast a crescut accelerat in 2020 si a ajuns, de la o medie de 16 comenzi/zi (in ianuarie), la maximum 700 comenzi/zi (in prezent). Scalarea rapida a fost posibila datorita platformei tech pe care functioneaza sistemul BeeFast, unde sunt inscrisi in prezent peste 1.200 de curieri. De asemenea, platforma ofera o elasticitate mare a numarului de livrari, in functie de comenzi. Integrarea BeeFast in platforma de management al livrarilor Postis creeaza un potential de crestere semnificativ pentru ambii parteneri. Pentru a putea accesa serviciile de livrare expres prin BeeFast, retailerii ce utilizeaza Postis pentru managementul, optimizarea si automatizarea proceselor de last-mile trebuie doar sa isi faca un cont BeeFast si sa activeze serviciul deja integrat in platforma, livrarile ultra-rapide devenind posibile imediat.

„Ne dorim mereu parteneriate care sa construiasca in jurul Platformei Postis o comunitate mai puternica si mai eficienta, contribuind astfel la dezvoltarea afacerilor clientilor nostri si la cresterea confortului clientilor finali. BeeFast aduce ecosistemului nostru expertiza din livrarea de alimente, unde viteza, calitatea serviciilor si grija pentru produsele livrate sunt esentiale. Astfel de caracteristici sunt foarte importante pentru orice tip de livrare, fie ca este vorba de produse alimentare sau non-alimentare, prin urmare, serviciul lor se va dovedi un plus excelent in portofoliul de transport al oricarui comerciant cu amanuntul care are nevoie de livrari rapide”, a precizat Andrei Moldoveanu (foto, Product Owner Postis).

Functionalitatea Postis Delivery Widget permite comerciantilor sa ofere clientilor finali posibilitatea de a alege chiar la finalizarea cosului de cumparaturi optiunea de livrare expres, standard sau programata. De asemenea, cumparatorii pot alege nu doar viteza de livrare, ci si locului livrarii (la o adresa, preluare personala dintr-un magazin fizic sau din unul dintre cele peste 2.000 de lockere sau puncte de preluare integrate cu Postis). Prin serviciul Postis Customer Engagement, comerciantii pot oferi clientilor informatii in timp real despre stadiul livrarii (prin SMS si e-mail), in timp ce Postis CX Tracker permite comerciantilor sa afle care este perceptia clientilor lor cu privire la fiecare livrare (cu formulare integrate de scor si feedback).

Leave a reply