Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

123

Tendinte e-commerce, in 2018 (raport)

e-commerce tendinte 2018

La nivel mondial, 3,6 miliarde de persoane utilizeaza Internetul – peste 50% din populatia lumii – noteaza raportul „Internet Trends 2018”, facut public pe slideshare.net. In ceea ce priveste comertul online, acesta a atins 450 miliarde $ in SUA (in 2017), creste YoY cu procente din ce in ce mai mari si reprezinta 13% din retail-ul total. Mai jos gasiti cateva informatii relevante din raport:

  • 49% dintre americani isi incep cautarile online pentru un produs pe Amazon, iar 36% aleg un motor de cautare
  • Google nu e doar un din motor de cautare, ci si o platforma pentru reclame si o platforma e-commerce, iar Amazon nu e doar o platforma e-commerce, ci si o platforma pentru reclame
  • social media promoveaza descoperirea de produse (in proportie de 78% Facebook-ul, 59% Intragram-ul si Pinterest-ul, 34% Twitter-ul, 22% Snapchat-ul), iar 55% dintre americani au cumparat online ceva vazut pe o retea sociala (11% imediat, 44% ulterior)
  • numarul de share-uri din social media cu trimitere la magazine online au fost de 6% in H1 2018 (fata de 2% in 2015)
  • interesul pentru reclame in social media e in crestere – CTR-ul pe Facebook a crescut pana la 3% in H1 2018 (fata de 1% in 2016)
  • la nivel global, importanta valorii de viata a clientilor (CLV) creste, odata cu majorarea costurilor de achizitie a clientilor (CAC)

    evolutia commerce

  • in perioada 1890 – 1940 cataloagele de produse (ca Sears Roebuck) ofereau o selectie limitata de produse, intre 1940 – 1990 clientii mergeau la mall-uri pentru a cauta produsele dorite, intre 1990 – 2010 Amazon si eBay ne-au oferit un numar masiv de produse, disponibile 24/7, iar din 2010 incoace s-a impus e-commerce-ul personalizat (Amazon, Facebook si site-uri ca Stitch Fix ne ofera non-stop recomandari de produse pe gustul nostru)
  • la nivel global, numarul de sesiuni de shopping mobile in aplicatii a crescut cu 54% YoY in 2017

alibaba vs amazon

  • Alibaba vs. Amazon – in 2017, Alibaba a avut GMV-ul (valoarea bruta a marfurilor) mai mare (701 miliarde $, cu 29% mai mult YoY), Amazon a avut venituri mai mari (178 miliarde $, cu 31% mai mult YoY)

Raspunde la aceasta intrebare