Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Tendinte e-commerce, in 2018 (raport)

e-commerce tendinte 2018

La nivel mondial, 3,6 miliarde de persoane utilizeaza Internetul – peste 50% din populatia lumii – noteaza raportul „Internet Trends 2018”, facut public pe slideshare.net. In ceea ce priveste comertul online, acesta a atins 450 miliarde $ in SUA (in 2017), creste YoY cu procente din ce in ce mai mari si reprezinta 13% din retail-ul total. Mai jos gasiti cateva informatii relevante din raport:

  • 49% dintre americani isi incep cautarile online pentru un produs pe Amazon, iar 36% aleg un motor de cautare
  • Google nu e doar un din motor de cautare, ci si o platforma pentru reclame si o platforma e-commerce, iar Amazon nu e doar o platforma e-commerce, ci si o platforma pentru reclame
  • social media promoveaza descoperirea de produse (in proportie de 78% Facebook-ul, 59% Intragram-ul si Pinterest-ul, 34% Twitter-ul, 22% Snapchat-ul), iar 55% dintre americani au cumparat online ceva vazut pe o retea sociala (11% imediat, 44% ulterior)
  • numarul de share-uri din social media cu trimitere la magazine online au fost de 6% in H1 2018 (fata de 2% in 2015)
  • interesul pentru reclame in social media e in crestere – CTR-ul pe Facebook a crescut pana la 3% in H1 2018 (fata de 1% in 2016)
  • la nivel global, importanta valorii de viata a clientilor (CLV) creste, odata cu majorarea costurilor de achizitie a clientilor (CAC)

    evolutia commerce

  • in perioada 1890 – 1940 cataloagele de produse (ca Sears Roebuck) ofereau o selectie limitata de produse, intre 1940 – 1990 clientii mergeau la mall-uri pentru a cauta produsele dorite, intre 1990 – 2010 Amazon si eBay ne-au oferit un numar masiv de produse, disponibile 24/7, iar din 2010 incoace s-a impus e-commerce-ul personalizat (Amazon, Facebook si site-uri ca Stitch Fix ne ofera non-stop recomandari de produse pe gustul nostru)
  • la nivel global, numarul de sesiuni de shopping mobile in aplicatii a crescut cu 54% YoY in 2017

alibaba vs amazon

  • Alibaba vs. Amazon – in 2017, Alibaba a avut GMV-ul (valoarea bruta a marfurilor) mai mare (701 miliarde $, cu 29% mai mult YoY), Amazon a avut venituri mai mari (178 miliarde $, cu 31% mai mult YoY)

Leave a reply