SUA: o clienta a primit o comanda online cu peste 1 an intarziere!
Care e cea mai mare perioada de timp in care ai asteptat o comanda online? 3 saptamani? 10 zile? Ei bine, o americana a comandat la inceput de 2021 o cutie cu mancare pentru catelul ei si a primit comanda recent, la finalul lui mai 2022, citim pe dailydot.com!
Jordan Boggess (tabithat57.one.teacher.lady) a povestit pe contul ei de TikTok ca a primit comanda online dupa mai mult de un an, iar ambalajul era vizibil afectat. „Coletul a fost trimis in februarie 2021. Acum suntem in 2022, aproape in iunie. De ce am primit pachetul asta abia acum? Unde ai fost? Prin ce aventuri ai trecut, cutie?”, se intreaba Jordan in clipul respectiv. Site-ul pe care a fost facuta comanda este Chewy.com, care s-a grabit sa isi ceara scuze pentru intreaga intamplare: „Ne pare foarte rau sa auzim ce s-a intamplat. Te rugam sa ne suni, pentru a regla situatia”, a comentat contul oficial Chewy, la postarea cu pricina (care poate fi urmarita tabithat57.one.teacher.lady/video/7101710279201000750?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1" target="_blank" rel="noopener noreferrer">aici).
In comentarii, vina este data pe compania de curierat care a livrat comanda – FedEx. Ceilalti utilizatori de TikTok spun ca Chewy.com ar trebui sa isi intrerupa colaborarea cu FedEx, numind-o „cea mai proasta companie de livrare din istorie”. Alti comentatori mentioneaza ca intr-adevar cutiile in care Chewy expediaza comenzile online sunt subtiri si deloc solide, ceea ce a determinat probabil pierderea coletului in depozitele FedEx, pentru ca parea a fi un colet vechi. Clipul video are peste 442.000 de vizualizari si 238.000 de Like-uri.
Leave a reply