Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

SUA: FTC-ul vrea sa amendeze review-urile false cu pana la 50.000 $

Comisia Federala pentru Comert (Federal Trade Commission/FTC) din Statele Unite a propus amenzi dure la adresa platformelor sau retailerilor care promoveaza review-urile false, citim pe apnews.com. FTC-ul vrea sa amendeze cu pana la 50.000 $ fiecare recenzie fictiva, de fiecare data cand aceasta este vazuta de un consumator.

Pe 30 iunie, comisia a propus o noua reglementare, care ar interzice recenziile platite, interzicerea review-urilor sincere, a practicii de „review hijacking” (recenzia unui produs pare ca a fost scrisa pentru altul), vanzarea de social media engagement fals si operarea de website-uri care se prezinta a fi independente, dar sunt controlate de anumite companii.

Daca propunerea va fi votata (dupa 60 de zile de consultari publice), agentia americana ar putea da amenzi costisitoare de fiecare data cand o recenzie fictiva este de un consumator, website-urile care le folosesc urmand sa plateasca scump. Conform estimarilor cercetatorilor de la Anderson School of Management, din Los Angeles (Universitatea din California de Sud), 4-30% dintre toate review-urile online sunt mincinoase. World Economic Forum si CHEQ notau, in 2021, ca acestea au un impact de 152 de miliarde $ asupra cheltuielilor globale, in fiecare an!

„Reglementarea propusa de noi apropo de review-urile false arata ca folosim toate mijloacele avute la dispozitie pentru a ataca reclamele false, in era digitala. Legea ar declansa penalizari civile pentru cei care o incalca si ar echilibra piata, pentru companiile oneste”, a transmis Samuel Levine (Director Bureau of Consumer Protection, FTC).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply