Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

SUA: directorii de marketing prevad bugete mai mari

Expected-Budget-Changes-Feb2016

Directorii de marketing din America se asteapta la bugete de marketing mai mari cu 6,9% in urmatorul an, a descoperit ultima editie a sondajului bianual CMO realizat de Scoala de Afaceri a Universitatii Duke pe 289 de profesionisti in domeniu (dintre care 95% au functii de la vice-presedinte in sus), scrie marketingcharts.com. Cifra este mai mare decat cea la care se asteptau acum 6 luni (in raportul anterior – 5,5%), desi nu sunt prognozate si cresteri in ceea ce priveste ROI-ul („return on investment”, adica rata de recuperare a investitiei). In plus, acestia prevad o scadere de 3,2% a investitiilor in reclama traditionala.

Specialistii nu prea pot dovedi legatura dintre ROI si cresterea bugetara: aproape 4 din 10 (37%) pot dovedi cantitativ impactul pe termen scurt al cheltuielilor din departamentul lor si cifra e si mai mica (31%) daca vorbim despre impactul pe termen lung. 17%, respectiv 19% au spus ca nu pot dovedi deloc impactul pe termen scurt, respectiv lung, al banilor dati pe marketing. Asta nu-i impiedica pe directorii de marketing sa investeasca sume semnificative in social media, de exemplu, zona careia vor sa ii dedice 13,2% din bugetele lor in urmatoarele 12 luni, chiar daca doar 1 din 10 (10,2%) poate dovedi cu cifre clare contributia adusa de retelele de socializare la performanta companiei lor.

Raspunde la aceasta intrebare