Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

SUA, COVID-19: in Q2, vanzarile online au crescut cu un record istoric (44,4% YoY)

In al doilea trimestru al acestui an fiscal (aprilie-iunie 2020), consumatorii americani au cheltuit 200,72 miliarde $ in retailul online autohton, cu 44,4% mai mult fata de aceeasi perioada din 2019, noteaza digitalcommerce360.com (citand date facute publice de Departamentul de Cormert al Statelor Unite). Asta inseamna ca peste 1 $ din fiecare 5 $ cheltuiti in retail a mers catre online, cea mai mare penetrare e-commerce (20,8%, cu 6,1% mai mult YoY) din orice trimestru si orice an fiscal, din istorie!

Aceasta crestere a comertului online in Q2 2020 este si de peste trei ori mai mare decat cea din Q2 2019 si Q1 2020. Singurul trimestru in care s-a inregistrat o crestere mai mare a e-commerce-ului, de cand departamentul a inceput sa monitorizeze datele legate de comertul pe Internet (in Q4 1999), a fost Q4 2000 (cand procentul a fost de 73,7%, iar cheltuielile facute online erau la un nivel redus, cresterile fiind usor de atins).

Desi in mai magazinele fizice s-au redeschis, americanii au apelat tot la achizitiile virtuale sau au cumparat online si au ridicat din magazine, pentru a minimiza contactul cu alte persoane. Vanzarile offline, in schimb, au scazut cu 41,23 miliarde $ si, in total, in retail s-a vandut doar cu 2,2% mai mult fata de aceeasi perioada din 2019, adica o valoare de 964,47 miliarde $. Aceasta crestere trimestriala este mica, Q2 2020 plasandu-se pe locul 3 in clasamentul trimestrelor cu cea mai mica rata de crestere, din 1993 incoace. Pe locurile 1 si 2 in top se plaseaza Marea Recesiune, cu Q2 2009 (cand retail-ul a scazut cu 4,4%) si Q2 2008 (1,8%).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply