Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

SUA, COVID-19: in Q2, vanzarile online au crescut cu un record istoric (44,4% YoY)

In al doilea trimestru al acestui an fiscal (aprilie-iunie 2020), consumatorii americani au cheltuit 200,72 miliarde $ in retailul online autohton, cu 44,4% mai mult fata de aceeasi perioada din 2019, noteaza digitalcommerce360.com (citand date facute publice de Departamentul de Cormert al Statelor Unite). Asta inseamna ca peste 1 $ din fiecare 5 $ cheltuiti in retail a mers catre online, cea mai mare penetrare e-commerce (20,8%, cu 6,1% mai mult YoY) din orice trimestru si orice an fiscal, din istorie!

Aceasta crestere a comertului online in Q2 2020 este si de peste trei ori mai mare decat cea din Q2 2019 si Q1 2020. Singurul trimestru in care s-a inregistrat o crestere mai mare a e-commerce-ului, de cand departamentul a inceput sa monitorizeze datele legate de comertul pe Internet (in Q4 1999), a fost Q4 2000 (cand procentul a fost de 73,7%, iar cheltuielile facute online erau la un nivel redus, cresterile fiind usor de atins).

Desi in mai magazinele fizice s-au redeschis, americanii au apelat tot la achizitiile virtuale sau au cumparat online si au ridicat din magazine, pentru a minimiza contactul cu alte persoane. Vanzarile offline, in schimb, au scazut cu 41,23 miliarde $ si, in total, in retail s-a vandut doar cu 2,2% mai mult fata de aceeasi perioada din 2019, adica o valoare de 964,47 miliarde $. Aceasta crestere trimestriala este mica, Q2 2020 plasandu-se pe locul 3 in clasamentul trimestrelor cu cea mai mica rata de crestere, din 1993 incoace. Pe locurile 1 si 2 in top se plaseaza Marea Recesiune, cu Q2 2009 (cand retail-ul a scazut cu 4,4%) si Q2 2008 (1,8%).

Leave a reply