Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Generatia Y va fi publicul tinta perfect in e-commerce, de Sarbatori (studiu)

44% dintre mileniali/Generatia Y (persoanele nascute intre 1981-1996) spun ca au de gand sa faca mai mult shopping online pe viitor, si dupa terminarea restrictiilor legate de pandemia COVID-19, noteaza adweek.com, citand un studiu marca Braze. Persoanele de 56-74 de ani sunt cei mai dornici sa revina in magazinele fizice, „adevarate” (doar 18% planuiesc sa cumpere mai mult online post-pandemie), urmate de cei de 40-55 de ani/Generatia X (35%) si tinerii de pana in 24 de ani/Generatia Z (33%).

De aceea, de Sarbatori, proprietarii de magazine online ar face bine sa se concentreze pe atragerea Generatiei Y (25-39 de ani): 33% dintre persoanele de sub 40 de ani au de gand sa cheltuie mai mult de Sarbatori in 2020, decat anul trecut, in timp ce procentul scade la 13%, in cazul celor de peste 40 de ani. In plus, 51% dintre milenialii americani spun ca vor cumpara (aproape) exclusiv de la afaceri mici, de cartier, in perioada Sarbatorilor, pentru a le ajuta sa supravietuiasca acestei crize.

Prin urmare, pentru a-i atrage in magazinele e-commerce mari va fi nevoie de strategii de engagement noi (care sa le ofere motive relevante pentru a cumpara de acolo), de comunicare personalizata, utila si relevanta pentru fiecare client nou si de atragerea cator mai multi clienti pe mobile (care sunt de 10 ori mai predispusi sa cumpere ceva si de 12 ori mai predispusi sa cumpere a doua oara).

Leave a reply