Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

SUA: consumatorii au asteptari mai mari, legate de livrarea rapida (sondaj)

29% dintre americanii care fac cumparaturi online se asteapta sa isi primeasca produsele in termen de 1-2 zile. In 2022 (cand lantul de distributie era afectat frecvent, din cauza pandemiei COVID-19), procentul era de 21%, citim pe freightwaves.com. Website-ul citeaza un sondaj anual marca Ryder System Inc., realizat in luna februarie, pe un esantion de 1.000 de persoane. In acelasi timp, procentul consumatorilor care le asteapta in 3-4 zile a scazut de la 64% (in 2022), la 60% (in 2023), conform aceleiasi surse. Iar 71% dintre respondenti au spus ca ar astepta mai mult o livrare online, daca ar putea astfel sa reduca impactul asupra mediului inconjurator.

Factorul nr. 1, atunci cand vine vorba despre magazinul e-commerce ales este livrarea gratuita, in cazul a 64% dintre respondenti. 81% isi abandoneaza cosurile virtuale de shopping, daca descopera costuri de livrare neasteptate. Si alte 71 de procente spun ca au adaugat mai multe produse in cos, pentru a trece de pragul minim de livrare gratuita. 80% dintre consumatorii chestionati au spus ca, daca valoarea taxei de livrare ar fi mai mare decat valoarea produselor dorite, ar renunta la comanda lor online.

Sondajul anual de opinie dateaza din 2015 si a ajuns la a noua editie, iar Ryder transmite ca nivelul crescut al inflatiei a determinat consumatorii sa cumpere mai putin si sa compare mai des preturile, pe Internet. 65% dintre respondenti au spus ca returul gratuit care le permite clientilor sa pastreze si produsul comandat i-ar incuraja sa cumpere si alta data de la respectivul magazin digital (acest procent este cu 14% mai mare YoY).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply