SUA: adultii vor petrece 12,07 ore/zi consumand media, in 2017
In Statele Unite, anul acesta, adultii vor petrece peste jumatate din zi (mai exact, 12 ore si 7 minute pe zi) consumand media (in principal, digitale), gratie multitasking-ului, scrie emarketer.com, citand studiul „US Time Spent with Media: eMarketer’s Updated Estimates and Forecast for 2014 – 2019”. Studiul a luat in considerare si timpul folosit simultan pentru doua utilizari diferite: daca cineva a stat o ora uitandu-se la televizor si a folosit concomitent smartphone-ul pentru a naviga pe Internet, ora a fost numarata de doua ori, o data la consum TV si o data la dispozitive mobile.
La inceputul decadei 2010 – 2020, cifrele indicau o crestere robusta in domeniul consumului de media digitala si o scadere in domeniul media non-digitala, dar intre timp cresterea s-a diminuat. Anul acesta, scrie sursa, adultii (persoane peste 18 ani) vor petrece:
- 5 ore si 50 de minute/zi consumand media digitale – din care 3,14 ore pe dispozitive mobile si 2,08 ore pe desktop/laptop
- 4 ore si 4 minute/zi consumand TV
- 1 ora si 26 minute/zi consumand radio
- doar 25 minute/zi consumand presa scrisa
Numarul mare de aplicatii aparute in ultima vreme a facut ca, pe dispozitive mobile, americanii sa petreaca, zilnic:
- pe smartphone – 89,2% din timp in aplicatii (procent care va creste puternic, cu 42 de minute/zi, pana in 2019) si doar 10,8% din timp folosind Internetul mobile (procent care va scadea din ce in ce mai mult pana in 2019)
- pe tableta – 76,8% din timp in aplicatii (procent care va creste puternic pana in 2019) si doar 23,3% din timp folosind Internetul mobile (procent care va creste usor pana in 2019)
Timpul mediu petrecut de consumatorii americani pe smartphone-uri a crescut constant in ultimii ani: in 2014, acestia petreceau pe telefonul mobil 2,18 ore folosindu-l in alte scopuri decat a vorbi; eMarketer estimeaza ca, in 2019, acest mod de utilizare va fi responsabil de 2,42 ore.
Leave a reply