M&S va testa un serviciu e-grocery in toamna
Retailerul britanic Marks and Spencer a comunicat ca va testa, in aceasta toamna, un serviciu de shopping alimentar online, adaptandu-se orientarii clientilor sai spre online, informeaza site-ul telegraph.co.uk. Vestea vine la o saptamana dupa ce M&S a anuntat ca va deschide 36 de magazine noi in Marea Britanie in urmatoarele 6 luni, dintre care 34 vor fi dedicate comertului alimentar – grupul continua sa „analizeze foarte atent domeniul e-commerce-ului alimentar”, a explicat Steve Rowe (CEO M&S).
„Faptul ca nu am fost prezenti online din punct de vedere alimentar nu ne-a costat, in ultimii 5 ani. Clientii nostri nu s-au orientat inca spre concurenta, dar o vor face si trebuie sa ne asiguram ca suntem gata sa le oferim raspunsul corect. Avem intrebari fara raspuns legate de ce inseamna asta pentru M&S, iar acum o echipa analizeaza situatia, in vederea unei testari in toamna”, a mai spus Rowe.
Momentan, clientii Marks and Spencer pot cumpara online doar alimente destinate petrecerilor, pe care le ridica din magazin. Si, daca doresc cosuri-cadou, dulciuri si vin, acestea le pot fi livrate acasa. Dar retailerul britanic isi anunta orientarea spre online abia acum, in timp ce rivalii Asda, Waitrose, Tesco, Sainsbury’s, Ocado si Morrisons au facut-o deja.
In Europa, asa cum scriam in toamna, Marea Britanie este liderul pietei e-commerce-ului alimentar, care este la inceput in restul tarilor continentului, dar este intr-o dezvoltare rapida. Si in SUA interesul pentru e-grocery este crescut, anul trecut un studiu indicand ca magazinele care au investit intr-o varianta de e-commerce vor avea clienti mai multi, pe care ii vor pastra pe o perioada mai lunga de timp.
Leave a reply