Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Statistici si tendinte e-commerce, pe fondul pandemiei COVID-19 (infografic)

Comertul online a crescut masiv, la nivel mondial, in ultimii 2 ani, pe fondul pandemiei COVID-19, care ne-a fortat pe toti sa cumparam de toate de pe Internet, din cauza restrictiilor sociale si a inchiderii magazinelor fizice. In 2020, vanzarile online cu amanuntul au crescut cu 25,7% YoY (pana la 4,213 trilioane $). Pentru anul trecut, cresterea este estimata la 19,6% YoY (pana la 4,921 trilioane $). Iar numarul de cumparatori online, la nivel global, a crescut cu 10% YoY in 2021, pana la 3,8 miliarde de persoane.

In acest context de dezvoltare accelerata, ce spun cifrele din domeniul e-commerce? O analiza si un infografic complexe (marca websitebuilderexpert.com) ne ofera raspunsuri:

  • din cauza pandemiei, vanzarile e-commerce au crescut substantial, comparativ cu restul industriei de retail – acum, 36% dintre consumatori fac saptamanal achizitii pe Internet (fata de 28%, inainte de pandemie)
  • numarul de cumparatori digitali unici a crescut cu 40% YoY, in timpul pandemiei
  • in SUA, in aprilie-mai 2020 s-au cheltuit mai multi bani online decat in toate zilele de Cyber Monday din ultimii 12 ani la un loc
  • una dintre industriile puternic impactate de COVID-19 este cea a Alimentelor si bauturilor – inainte, doar 9% dintre consumatori isi faceau cumparaturile alimentare numai pe Internet, acum 63% fac asta si 86% spun ca o vor face si in continuare, dupa ce dispar toate restrictiile
  • ce produse se vand mai bine online, pe fondul noului coronavirus – produse dedicate unui stil de viata mai sanatos (cu 46% mai multe masini de spalat cu aburi si cu 23% mai multe filtre de aer), care ne ajuta sa muncim de acasa (cu 34% mai multe laptopuri), care ne ajuta sa gatim acasa (cu 99% mai multe electrocasnice mici)
  • lumea a cumparat tot mai des ceva online, apoi a ridicat produsul din magazinul fizic, din parcare sau de la ghiseu, astfel incat acum 87% dintre consumatori vor ca sistemul „Buy Online Pick-up In Store” (BOPIS) sa fie in continuare utilizat de branduri si restaurante; cei mai predispusi in a cumpara de la un magazin care ofera astfel de servicii de livrare sunt membrii Generatiei Y (24-40 de ani, cu 63%), urmati de Generatia Z (pana la 24 de ani 59%)

  • statistici de Black Friday si Cyber Monday – in SUA, in 2021 s-a cumparat online un pic mai putin ca in 2020 (8,9 miliarde $ vs. 9 miliarde $); in Marea Britanie, cifrele au fost de 5,7 miliarde $ (in 2021) vs. 4,8 miliarde $ (in 2020)
  • cele mai mari 5 piete e-commerce din lume sunt China (673 miliarde $/an, unde – pana in 2025 – se vor inregistra si 40% dintre fraudele online, la nivel mondial), SUA (340 miliarde $/an), Marea Britanie (99 miliarde $/an), Japonia (79 miliarde $/an) si Germania (73 miliarde $/an)

  • in functie de regiune, principalele metode de plata online sunt cardul de credit (America de Nord si America Latina) si portofelele digitale, ca PayPal, Apple Pay, Alipay si WeChat (in Asia-Pacific, Europa, Orientul Mijlociu si Africa)

  • comertul social face pasi mari – 61% dintre consumatori spun ca ar cumpara ceva vazut pe retelele de socializare
  • preocuparea pentru comertul verde e clara – 52% dintre americani si britanici spun ca brandurile ar trebui sa creeze produse cu ambalaje mai simple/reciclabile, iar 48% spun ca brandurile ar trebui sa ofere produse eco-friendly mai ieftine; orientarea spre sustenabilitate inseamna ca, pana in 2023, piata de consum pentru astfel de produse va valora 140,5 miliarde

 

Leave a reply