Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Start-up-ul romanesc Planable are functionalitati noi pentru TikTok

Platforma de colaborare pentru echipele de marketing Planable anunta, intr-un comunicat de presa, ca a lansat noi functionalitati pentru TikTok, care le ofera expertilor in social media posibilitatea sa isi planifice, sa colaboreze, aprobe si sa programeze continutul video pentru publicare. Astfel, echipele de marketing pot pregati si continutul pentru TikTok mai eficient in platforma autohtona, unde au o imagine de ansamblu asupra tuturor paginilor de social media pentru brandurile pe care le promoveaza. Aceasta noua functionalitate completeaza optiunile existente de creare a continutului in Planable pentru Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Google My Business si YouTube.

„Suntem foarte incantati sa anuntam ca TikTok este cea mai noua platforma de social media pe care o integram in Planable. Intrucat, in doar cativa ani, TikTok a trecut de la a fi doar o noua aplicatie video la a avea 1 miliard de utilizatori activi lunar, adaugarea platformei in aplicatia noastra a fost un pas firesc. Misiunea noastra este aceea de a ajuta companiile sa-si administreze continutul pentru TikTok la fel de eficient ca pe cel pentru celelalte retele sociale pe care le avem integrate”, transmite Xenia Muntean (CEO Planable).

Astfel, utilizatorii actuali Planable pot acum sa-si conecteze pur si simplu contul de TikTok al brandurilor pe care le administreaza si sa inceapa planificarea continutului. De asemenea, pot programa si publica continut prin intermediul aplicatiei mobile pe care Planable o pune la dispozitie. Cand este timpul pentru postarea videoclipurilor, utilizatorii vor primi o notificare pe ecranul lor din aplicatia mobila Planable si vor putea administra mai usor continutul publicat.

Cu 1 miliard de utilizatori activi lunar, castigati in doar cativa ani, TikTok a devenit reteaua sociala preferata de Generatiei Z, iar brandurile vin din urma. Potrivit unui studiu recent realizat de Planable pe prima jumatate a anului 2021, companiile au inceput sa-si mute resursele de la retelele traditionale de socializare, cum ar fi Facebook, Twitter sau Linkedin, preferand se concentreze pe platformele axate pe continut video, cum ar fi TikTok, care incepe sa devina un canal de interes pentru brand-uri.

Astfel, Facebook a inregistrat o reducere de 16% a numarului de postari/utilizator, Twitter – o scadere de 21%, iar LinkedIn – o reducere de 2% comparativ fata de prima jumatate a anului 2020, conform celui mai recent studiu realizat de Planable. Pe de alta parte, continutul video a inregistrat o evolutie semnificativa, cu o crestere de 17% a postarilor/utilizator, pe toate platformele, in prima jumatate a anului 2021.

Leave a reply