Start-up-ul ProfiCRM, solutie romanesca pentru IMM-uri
Nou-lansatul start-up romanesc ProfiCRM ofera, din ianuarie incoace, un instrument CRM de gestionare a vanzarilor firmelor mici si mijlocii, scrie prwave.ro. ProfiCRM a fost creatia lui Iulian Margeloiu, care a pus – in 2016 – bazele unui start-up autohton orientat spre outsourcing si dezvoltare de aplicatii mobile.
Anul trecut, Margeloiu a inceput dezvoltarea unei solutii CRM (customer relationship management). Care – dupa investitii de 50.000 € – ofera acum toate instrumentele de care ai nevoie pentru a-ti conduce afacerea intr-o platforma tip CRM (contacte, agenti de vanzari, oportunitati, sarcini, comenzi, managementul teritoriului, raportari avansate etc.).
Modelul de business al ProfiCRM este unul software as a service (SaaS): accesat gratuit pentru freelanceri si contra unui abonament pentru afaceri in crestere (10 €/luna) si afaceri mature (15 €/luna) – cu prima luna de testare gratuita.
„Din cauza preturilor mari, companiile romanesti mici nu au acces rapid la solutii pentru imbunatatirea relatiilor cu clientii si a vanzarilor. Am evaluat numeroase produse disponibile pe piata, insa fie sunt greu de folosit, sau nu sunt adaptate pentru mobil, fie sunt prea scumpe pentru o firma mica. Am creat ProfiCRM din dorinta de a oferi o solutie simpla, dar eficienta, de organizare a vanzarilor, la cel mai mic pret. Am investit peste 4.000 ore de munca, de la dezvoltarea aplicatiei si a infrastructurii necesare, pana la testari complexe alaturi de beneficiari, iar reactiile sunt promitatoare”, explica Iulian Margeloiu (foto) despre proiectul care are deja 100 de utilizatori.
Leave a reply