Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

3 sfaturi de transformare digitala de la L’Oréal

Marie Gulin-Merle

Marie Gulin-Merle (CMO-ul L’Oréal SUA) a povestit, pentru thinkwithgoogle.com, cum se adapteaza compania ei, din punct de vedere al marketingului, la tendintele digitale care modeleaza din ce in ce mai puternic experienta de cumparare a clientului, personalizand-o la maxim. Gulin-Merle scrie ca L’Oréal si-a dat seama ca trebuie sa regandeasca modul in care se adreseaza clientilor sai daca vrea sa ramana un nume relevant pe piata si ca online-ul nu mai e un canal separat, ci face parte din toate modurile in care relationeaza compania cu ai sai clienti.

Sfaturile oferite de CMO-ul L’Oréal SUA pentru a transforma digital un brand sunt urmatoarele:

  • Mizeaza pe experiente personale! – cel mai bune si mai memorabile experiente sunt cele care par personale, deci clientii trebuie sa se simta asistati si ajutati la nevoie; nu doar prin a li se oferi produse personalizate, ci si prin a li se oferi experiente digitale personalizate (aplicatii care le permit sa probeze virtual oricand machiaje ori coafuri, ca Makeup Genius – care analizeaza peste 60 de caracteristici ale fetei clientei, apoi ii ofera diverse look-uri, ea putand comanda direct din app produsele de make-up necesare; pe masura ce aplicatia e folosita, aceasta invata gusturile utilizatorului; app-ul are acum 20de milioane de utilizatori, pe care L’Oréal ii intelege si carora le poate oferi fix ce isi doresc)
  • Foloseste puterea oferita de informatii! – clientii tai lasa amprente digitale de fiecare data cand cauta ceva pe Internet sau urmaresc un clip video, noteaza Gulin-Merle; aceste date ofera indicii care pot prezice comportamentul acetora si iti pot orienta strategiile de marketing; pentru majoritatea clientelor L’Oréal, sesiunea de shopping incepe online, asa ca brand-ul este atent la ce cauta acestea; pentru lansarea colectiei de make-up Maybelline Master Contour, compania a batut palma cu Google pentru a afla ce intrebari si nelamuriri exacte aveau clientele in legatura cu produsele de conturare a fetei; apoi s-a concentrat pe grupul de femei care voiau sa invete sa-si contureze rapid chipul, dar credeau ca e prea complicat si li s-au adresat prin intermediul unor clipuri YouTube care aratau, in pasi simpli, ce presupune procedeul; tintite pe grup demografic si de varsta, filmuletele au atras peste 9 milioane de vizualizari
  • Reimagineaza felul in care spui povesti! – testeaza moduri creative de a atrage clientii mobile (a caror atentie este usor distrasa), spunandu-le povesti relevante; la lansarea spray-ului Root Cover Up, copania a creat o reclama YouTube care demonstra utilitatea produsului care acopera radacinile crescute in primele 6 secunde de clip; daca ce vedeai iti capta atentia, decideai singur sa urmaresti toata reclama

Raspunde la aceasta intrebare