Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Start-up-ul de live streaming e-commerce StageMe.Live tinteste atragerea a 160.000 €

Start-up-ul romano-german StageMe.Live, dezvoltatorul solutiei omonime de video live streaming pentru e-commerce, anunta (intr-un comunicat de presa) demararea primei runde de finantare. Compania tinteste atragerea unei investitii de 160.000 €, echivalentul a 10% din companie, StageMe.Live fiind evaluata pre-money la 1,6 milioane €. Start-up-ul are la baza experienta solida a 5 antreprenori care dezvolta si comercializeaza produse software de peste 15 ani: Christian Roth, Andrei Buze, Mihai Motocu, Sandu Babasan si Marius Roman.

Solutia de tip SaaS StageMe.Live se adreseaza magazinelor online care vor sa creasca vanzarile si engagement-ul clientilor fata de brandul/produsele comercializate, dar si sa isi fidelizeze actualii clienti, cu ajutorul unui nou canal de marketing: video live streaming. Acesta ofera sesiuni de shopping interactive si personalizate, care sporesc experienta de utilizare a consumatorilor finali si le da acestora posibilitatea sa gaseasca raspunsuri la intrebarile care, altfel, i-ar impiedica sa finalizeze achizitiile online.

Solutia reduce astfel diferenta dintre experienta online, rapida si eficienta, si cea senzoriala, specifica magazinelor fizice, experienta finala de shopping fiind mai aproape de dezideratele clientilor. Acest lucru se traduce in conversii mai mari, cu pana la 80% per eveniment, iar e-commerce-ul capata o fata umana. StageMe.Live functioneaza nativ in browserele telefoanelor mobile si desktop-urilor, nefiind necesara instalarea de alte plugin-uri sau aplicatii. Pentru a putea face live stream e nevoie doar de o camera video, de un microfon si de o conexiune la internet, orice om de vanzari putand face live stream, nu numai influenceri, reducand astfel costurile.

„Imaginati-va un mix intre canalele de teleshopping din trecut si video-urile de unboxing din prezent. Noi facem un mix intre cele doua si livram solutia whitelabel/branduita, sub numele fiecarui portal de comert electronic. In plus, proprietarii datelor si brandingului sunt chiar magazinele online, in contrast cu platformele de social media, iar totul se intampla pe site-urile comerciantilor, integrarea cu solutia noastra facandu-se in doar cateva minute”, explica Christian Wilhelm Roth (foto, CEO StageMe.Live).

Runda de finantare vizeaza investitorii interesati de tehnologie si, in mod specific, de startup-uri tech din domenii cu potential de crestere in viitorul imediat. Si va permite dezvoltarea solutiei de video live streaming, adaugarea de noi facilitati, in functie de cererea de pe piata si de nevoile clientilor, scopul principal fiind cresterea venitului recurent pentru a atrage o runda viitoare de investitii, proiectiile luand in calcul 500 de clienti activi in primul an.

Stageme.live foloseste un model freemium, cu urmatoarele planuri tarifare:

  • Free forever: 0 €/luna – un eveniment live lunar, limitat la 30 de minute fiecare, cu pana la 50 de privitori, o calitate video a stream-ului live de pana la 720p
  • Premium: 99 €/luna – 3 evenimente live lunar, limitate la 45 de minute fiecare, cu pana la 100 de privitori, o calitate video a stream-ului live de pana la 720p
  • Advanced: 499 €/luna – 5 evenimente live lunar, limitate la 60 de minute fiecare, cu pana la 100 de privitori, o calitate video a stream-ului live de pana la 1080p
  • Personalizat: de la 899 €/luna

Pentru inceput, solutia va fi destinata magazinelor online din Romania si din regiunea DACH (Germania, Austria si Elvetia vorbitoare de limba germana), urmand ca, ulterior, sa isi extinda prezenta si in alte tari din Europa.

Segmentul de live streaming e-commerce se dezvolta rapid la nivel global. De exemplu, doar anul trecut, in China, 5% din totalul vanzarilor e-commerce s-au desfasurat in sesiuni de live streaming, valoarea vanzarilor ajungand la echivalentul a 61 miliarde $. Miscari similare au loc si in Europa si in SUA, iar Amazon.com/live demonstreaza ca si Vestul adopta deja aceasta tehnologie. Cat despre Romania, piata de e-commerce este intr-o crestere rapida, primele proiecte de live streaming urmand sa apara in viitorul apropiat.

„Pandemia ne-a facut pe toti sa ne mutam in online si sa ne arate ce confortabil e acolo. In viitor, trendul se va pastra si vom vedea un mix intre lumea reala si cea digitala, iar live streaming-ul va fi infrastructura de baza care va suporta tot traficul de comunicare”, noteaza Sandu Babasan (Strategic Advisor StegeMe.Live). „Avem clienti care lucreaza la implementarea acestui sistem si promoveaza viitoarele evenimente. Estimam ca acest fenomen va lua amploare, imediat dupa ce primii nostri clienti vor deservi ca exemplu”, transmite Andrei Buze (CTO StageMe.Live).

Leave a reply