Starea e-commerce-ului in SUA, in 2018 (raport)
Cifra de afaceri e-commerce B2C a fost de 521,6 miliarde $ anul trecut si va atinge peste 547 miliarde $, in 2019, conform raportului „Ecomperce Report: USA 2019”, publicat recent de ecommercewiki.org. 2,56% din PIB-ul american este reprezentat de vanzarile online, procent care va creste usor, pana la 2,57%, anul acesta. Alte cifre interesante din raportul legat de anul trecut:
- 89% din populatia de peste 326 de milioane de persoane are acces la Internet, principalul dispozitiv de pe care il acceseaza fiind desktop-ul (48,18%); in 2019, procentul este estimat sa atinga 90%
- 80% din populatia online a facut cumparaturi virtuale, urmand ca anul acesta procentul sa fie de 82%
- Generatia X (persoane nascute intre 1965 si 1979) si femeile fac cel mai des e-shopping (52%, respectiv 34%); 41% dintre femei cumpara ceva offline de cateva ori/luna
- suma medie cheltuita online de americani este de 2.253 $/an
- 39,6% dintre toate vanzarile online se fac pe mobil; pana in 2021, procentul va fi de 53,9%
- metoda preferata de plata este cardul ale carui date au fost deja memorate in sistem (45%), urmat de PayPal (22%), cardul ale carui date nu au fost memorate in sistem (17%), Amazon Pay (5%) si plata la livrare (4%)
- 65% dintre consumatorii online sunt ingrijorati de securitatea portofelelor virtuale
- 40% dintre consumatorii online cred ca platile mobile sunt mai rapide decat alte metode de plata
- 85% dintre consumaorii de 30-39 ani prefera sa primeasca acasa comanda facuta online, iar 35% dintre cei de 18-29 ani prefera sa o ridice dintr-un magazin fizic
- Amazon este cel mai popular magazin online, in topul vanzarilor e-commerce nete (62,8 milioane $), urmat de Walmart (14,6 milioane $) si Apple (9,7 milioane $); 80,1% dintre consumatori au ales Amazon pentru a cumpara cadouri
- la categoria vanzari e-commerce nete de electronice, lideri sunt Amazon (34,2 milioane $), Apple (9,7 milioane $) si Best Buy (5,7 milioane $)
- la categoria vanzari e-commerce nete de fashion, lideri sunt Macy’s (3,5 milioane $), Amazon (2,5 milioane $) si GAP (2,3 milioane $)
- la categoria vanzari e-commerce nete de mobilier si accesorii pentru casa, lideri sunt The Home Depot (4,1 milioane $), Wayair (3,7 milioane $) si Amazon (2,5 milioane $)
- la categoria vanzari e-commerce nete de jucarii si produse pentru copii, lideri sunt Amazon (3,1 milioane $), Walmart (1,6 milioane $) si Kohl’s (0,4 milioane $)
- la categoria vanzari e-commerce nete de produse de ingrijire personala, lideri sunt Amazon (1,8 milioane $), CVS Pharmacy (1,5 milioane $) si Walmart (1,1 milioane $)
- 12,3% dintre vanzarile prilejuite de diverse sarbatori s-au facut online, cele mai mari sume cheltuindu-se de Cyber Monday (7,9 miliarde $), Black Friday (6,2 miliarde $) si Ziua Recunostintei (3,7 miliarde $)
- de Black Friday, un numar egal de americani prefera cumparaturile de pe desktop si in magazinele fizice (53%)
Leave a reply