Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

[infografic] Social Media Marketing Statistics 2013

Social Media Marketing-ul se bucura de varsta de aur, din moment ce 36% dintre marketeri si-au gasit clienti prin Twitter.

Surprinzator, conform Social Media Marketing Statistics 2013, companiile isi cresc prezenta proprie in social media prin numarul de followeri pe care-l au pe Twitter, deoarece firmele cu mai multe de 1000 de followeri pe Twitter genereaza in medie 800 de noi vizitatori pe propriile site-uri, in fiecare luna (n. red.: statistici calculate in US). Dintre cei care folosesc Twitter, 59% au vizitat site-urile brand-urilor de tehnologie in comparatie cu 40% dintre utilizatorii de internet. Utilizatorii americanii aloca retelelor sociale 27% din timpul pe care-l petrec pe internet si 15% din timpul in care stau pe telefoanele mobile.

In ultimii sase ani marketerii au inteles adevarata importanta a marketingului prin social media deoarece productiile de social media aproape au dublat lead-urile de marketing (trade show-uri, telemarketing, direct email si PPC).

Conversia lead-urilor din social media este cu 13% mai mare decat in mod traditional. Pentru 74% dintre marketerii americani Facebook-ul este important in strategiile lor de generare de lead-uri. Astfel, anul acesta, 23% dintre marketeri vor investi in social media, cu 9% mai mult decat anul trecut.

Companiile care primesc mai mult de 1.000 de like-uri pe Facebook, zilnic, genereaza in jur de 1.400 de vizite pe site. Pe Facebook, postarile brand-urilor obtin jumatate din reach cam la jumatate de ora de la postare.

Ultimele statistici au aratat ca 52% dintre marketeri au gasit un client prin Facebook si 43% prin LinkedIn. Interesant, femeile sunt mai degraba interesate decat barbatii, 48% fata de 43%, sa verifice paginile de social media ale brandurilor, care isi cresc marketingul in perioadele de varf.

Aproximativ 46% dintre utilizatorii online se bazeaza pe social media atunci cand decid sa cumpere ceva. Este timpul sa se trezeasca brandurile care inca n-au inceput marketing-ul pe site-urile de social media, deoarece pierd oportunitati pretioase sa faca un business bun.

Marketingul brand-urilor in social media trebuie sa devina “Socially Devoted”, deoarece 25% dintre clienti care se plang de produse pe Facebook si pe Twitter se asteapta sa primeasca un raspuns in cel mult o ora de la postare.

Raspunde la aceasta intrebare