[infografic] Social Media Marketing Statistics 2013
Social Media Marketing-ul se bucura de varsta de aur, din moment ce 36% dintre marketeri si-au gasit clienti prin Twitter.
Surprinzator, conform Social Media Marketing Statistics 2013, companiile isi cresc prezenta proprie in social media prin numarul de followeri pe care-l au pe Twitter, deoarece firmele cu mai multe de 1000 de followeri pe Twitter genereaza in medie 800 de noi vizitatori pe propriile site-uri, in fiecare luna (n. red.: statistici calculate in US). Dintre cei care folosesc Twitter, 59% au vizitat site-urile brand-urilor de tehnologie in comparatie cu 40% dintre utilizatorii de internet. Utilizatorii americanii aloca retelelor sociale 27% din timpul pe care-l petrec pe internet si 15% din timpul in care stau pe telefoanele mobile.
In ultimii sase ani marketerii au inteles adevarata importanta a marketingului prin social media deoarece productiile de social media aproape au dublat lead-urile de marketing (trade show-uri, telemarketing, direct email si PPC).
Conversia lead-urilor din social media este cu 13% mai mare decat in mod traditional. Pentru 74% dintre marketerii americani Facebook-ul este important in strategiile lor de generare de lead-uri. Astfel, anul acesta, 23% dintre marketeri vor investi in social media, cu 9% mai mult decat anul trecut.
Companiile care primesc mai mult de 1.000 de like-uri pe Facebook, zilnic, genereaza in jur de 1.400 de vizite pe site. Pe Facebook, postarile brand-urilor obtin jumatate din reach cam la jumatate de ora de la postare.
Ultimele statistici au aratat ca 52% dintre marketeri au gasit un client prin Facebook si 43% prin LinkedIn. Interesant, femeile sunt mai degraba interesate decat barbatii, 48% fata de 43%, sa verifice paginile de social media ale brandurilor, care isi cresc marketingul in perioadele de varf.
Aproximativ 46% dintre utilizatorii online se bazeaza pe social media atunci cand decid sa cumpere ceva. Este timpul sa se trezeasca brandurile care inca n-au inceput marketing-ul pe site-urile de social media, deoarece pierd oportunitati pretioase sa faca un business bun.
Marketingul brand-urilor in social media trebuie sa devina „Socially Devoted”, deoarece 25% dintre clienti care se plang de produse pe Facebook si pe Twitter se asteapta sa primeasca un raspuns in cel mult o ora de la postare.
Leave a reply