Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

[infografic] Cum schimba dispozitivele mobile ecommerce-ul?

Conform unui raport, eMarketer, in acest an fata de anul trecut, se estimeaza ca piata de mobile commerce din Statele Unite ale Americii va creste cu 56%, pana la 38,8 miliarde de dolari. Anul trecut aceeasi piata a urcat cu 81% fata de anul anterior, ajungand la 24,8 miliarde de dolari. Pana in 2017, se asteapta ca piata de mobile commerce din SUA sa ajunga la 108,56 miliarde de dolari.

Potrivit aceluiasi raport, in acest an, numarul de clienti din mobile commerce va urca cu 51,5%, fata de anul trecut, pana la circa 79,4 de milioane de persoane. In 2017, se apreciaza ca numarul de mobile cumparatori va ajunge la 138,8 de milioane.

Smartphone-urile nu sunt doar o noua platforma de pe care oamenii pot achizitiona, ci modifica modul in care oamenii cumpara. De exemplu, 90% dintre proprietarii unui smartphone il folosesc pentru activitati de pre-cumparare, precum cautarea locatiilor magazinelor si cautarea celor mai bune oferte, conform unui studiu al Google Shopper Marketing Agency Council.

84% dintre proprietarii de smartphone-uri si le folosesc in timp de sunt in magazinele de traditionale (offline, retail clasic), pentru a cauta informatii pe motoarele de cautare sau pentru a verifica site-urile respectivelor magazine.

Tabletele joaca un rol si mai mare ca noua platforma de cumparare. Cumparaturile facute prin intermediul acestora vor ajunge la 65% dintre achizitiile facute prin intermediul dispozitivelor mobile. Potrivit aceluiasi raport emarketer, pana in 2017, cota tabletelor pe piata de e-commerce se asteapta sa ajunga la 71,5%.  

Cumparatorii din SUA care folosesc dispozitivele mobile pentru cumparaturi online achizitioneaza mai mult, ca valoare medie a comenzii (relativ la comanda medie a unui user de e-commerce ce foloseste un computer):

  • cu 50% in cazul produselor de sanatate si de beauty, pana la 45 de milioane de dolari;
  • cu 40% in cazul electrocasnicelor, pana la 350 milioane de dolari;
  • cu 34% la electronice, reprezentand 215 milioane de dolari;
  • cu 25% in cazul produsele de curatenie, pana la 50 de milioane de dolari.

Potrivit Microsoft Tag, de anul viitor, dispozitivele mobile vor fi mai folosite decat desktop-urile pentru a naviga pe internet. Conform unui studiu al AdMedia Partners, publicat la inceputul acestui an, un sfert dintre executivii din media si marketing apeciaza ca dispozitivele mobile sunt forta care produce cea mai radicala schimbare in industriile respective.

Sursa: http://www.ibtimes.com/mobile-devices-are-changing-ecommerce-heres-how-1297265

Despre Liviu Taloi

Liviu is Co-Founder of the ECOMpedia.ro project and Community Manager for GPeC (Gala Premiilor e-Commerce - Romanian e-Commerce Award Gala). He has over 15 years of experience in online marketing and 10 years in e-commerce. He was, among other past jobs, PR Manager at eMAG. In 2005, he founded a web consulting company specialized in e-commerce and sites evaluation, Web Audit. He is also speaker at conferences and seminars, especially dedicated to electronic commerce, he write articles and market analysis. Skills: e-commerce, site audit, UX, CRO, Analytics, Online Marketing. Taloi has been selected by Cardinal Path to be a regional trainer of Google Partner Academy Programme in Google Analytics. Taloi has also GAIQ - Google Analytics Individual Qualification certification. Liviu TALOI has worked with online shops as eMAG, MarketOnline, SigmaNET, F64, FashionUP, TAMOS, Kurtmann, ZorileStore, Vexio.ro, MetaphoraBijoux, Gutuie.ro, eMenAtWork, e-commerce platforms & full digital agencies as Content Speed, Shopmania BIZ, Retargeting.biz, online tourism sites as EXIMTUR, Veltravel, he did usability & conversion rate optmization projects as for BCR - sIT Solutions AT Spardat Gmbh, Bitdefender (USA site), SKIN media, he delivered Google Analytics closed&open trainings as for BrainArt, Siniat, ING NN Asigurari de Viata, Google Partner Academy. In recent years, Liviu Taloi provided expert advice to more than 100 Romanian online stores in e-commerce, usability, analytics, conversion rate optimization and online marketing. Many of these online companies are now market leaders in their niche.

Follow Me

Leave a reply