Singles’ Day 2017 a depasit recordul de anul trecut!
25,4 miliarde $ (168,3 miliarde yuani), mai mult ca PIB-ul Islandei – atat au cheltuit chinezii de Singles’ Day 2017, doborand propriul record de anul trecut si transformand din nou ziua de reduceri online asiatica in ziua nr. 1 in e-commerce din lume, scrie reuters.com. Singles’ Day a depasit considerabil Cyber Monday (SUA) care a bifat doar 3,45 miliarde $ in 2016.
Alibaba a inregistrat vanzari cu 39% mai mari fata de 2016 (cand au fost de 120,7 miliarde yuani). Numai in primele 2 minute de la inceperea Singles’ Day (eveniment la a carui lansare au participat, la Shanghai, CEO-ul Jack Ma si actrita Nicole Kidman), pe 11 noiembrie, imediat dupa miezul noptii, s-au inregistrat pre-comenzi in valoare de 1 miliard $. In prima ora, cifra ajunsese la 10 miliarde $.
„Acesta este un eveniment important pentru China si pentru economia chineza. De Singles’ Day, shopping-ul este un sport, este entertainment”, a explicat Joseph Tsai, co-fondator si vice-CEO, adaugand ca tendinta de crestere se va mentine datorita consumatorilor din calsa de mijloc, peste 300 de milioane la numar.
In urmatoarele 6 zile, in China se vor livra in jur de 1,5 miliarde de colete comandate de Singles’ Day 2017.
Leave a reply