Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

S-a lansat MOCAPP, prima platforma online autohtona cu influenceri

mocapp

Agentia digitala fondata si condusa de Florin Grozea din  2013 incoace, Hit Yourself anunta – intr-un comunicat de presa – lansarea MOCAPP.ro, primul serviciu online care conecteaza brandurile, agentiile de comunicare, digitale, de marketing si influencerii din Romania. Scopul MOCAPP este revolutionarea modului de organizare a campaniilor de promovare folosind influenceri si automatizarea acestui proces.

Cum functioneaza plarforma online? MOCAPP foloseste o baza de date unica in Romania, cu peste 500 dintre cei mai importanti influenceri romani (artisti, trupe, vedete TV, vloggeri, bloggeri, actori, sportivi, modele) si un sistem de algoritmi bazat pe inteligenta artificiala, oferind brandurilor si agentiilor acces la cel mai potrivit mix intre influenceri, targetul vizat si bugetele alocate, pentru campanii online cu cele mai bune rezultate.

Florin_Grozea_CEO_Hit_Yourself

„Piata de publicitate din Romania a ajuns la nivelul la care are nevoie de automatizarea campaniilor cu influenceri. Brandurile si agentiile au nevoie de rezultate relevante intr-un timp cat mai scurt, la bugetele optime. In acest moment, descoperirea si contractarea influencerilor potriviti poate dura si saptamani, iar modul de lucru este ineficient si nestandardizat – MOCAPP ofera solutii in cateva minute”, explica Florin Grozea (foto, CEO Hit Yourself). Investitiile in noul sistem online au fost de peste 50.000 €.

MOCAPP.ro a fost dezvoltata in contextul in care, la nivel global, promovarea online prin influenceri aduce, in medie, rezultate de 5 pana la 11 ori mai bune (ROI) decat publicitatea digitala traditionala (conform unui studiu de caz Nielsen), iar cautarile pe Google dupa expresia „influencer marketing” s-au majorat cu 325% in 2017, fata de 2016 (potrivit studiului „Influencer Marketing Hub 2017”).

Leave a reply