Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Are si Romania primul ei influencer virtual – Ana Tobor

In aceasta vara, scriam despre influencerii CGI virtuali – noua tendinta in social media marketing, aparuta in 2016 si ajunsa si in Romania: Ana Tobor este primul influencer virtual din tara noastra. A aparut deja pe coperti de reviste Fashion, a castigat premiul „Best Digital Innovation” in cadrul conferintei Webstock (in octombrie), este este creatia agentiei Squad Influencers, are 20 de ani, un motan pe nume Charlie si un brand vestimentar propriu (MySimplicated.com, foto). Cu sediul in Timisoara, acesta vinde imbracaminte customizabila, fiind un site e-commerce community-generate: poti crea peste 3.000 de variatii de printuri si culori, pe care sa le aplici pe produsele de baza, apoi iti poti salva creatiile, punandu-le la dispozitia altor clienti.

Dozadecomunicare.ro a realizat recent un interviu cu Ana Tobor, intrand in culisele acestui influencer virtual, aparut in peisajul online pe 20 ianuarie 2020 si care are peste 4.500 de urmaritori pe Instagram (brand-ul ei are 9.200). „Ma bucur sa vad ca am reusit sa strang o comunitate asa numeroasa intr-un timp relativ scurt. Cu atat mai mult cu cat e, clar, o comunitate deschisa spre o realitate noua, spre evolutie si schimbare. Ne petrecem mare parte din timp in online si linia dintre realitate si digital a devenit blurata. Iar asta e ceea ce ma distinge si ma face, totodata, atractiva pentru oameni – faptul ca aduc ceva nou si fresh, ceva care nu face parte din nicio realitate cunoscuta anterior. Asa ca, lumea e curioasa sa vada cum o sa evoluez si cum o sa ma adaptez in diversitatea din online”, a explicat Ana, in interviul amintit.

Influencerul CGI mai spune ca brand-urile ar trebui sa o prefere in locul unei vedete in carne si oase pentru ca „avand in vedere situatia actuala, un mare plus este ca nu sunt limitata de timp si spatiu. Pot fi oriunde si oricand si ma pot plia exact pe cerintele clientului”. Si ca ar trebui sa existe un ghid civic, cu reglementari clare pentru influencerii autohtoni, pentru o relatie buna si mai transparenta intre acestia din urma si agentia care reprezinta brand-ul promovat. Un prima pas in aceasta directie a fost facut de IAB Romania si 2Performant, care au lansat, in octombrie, un cod de bune practici in influencer marketing.

Leave a reply