Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Influencerii CGI virtuali, noua tendinta in social media marketing

Peste 1 miliard de persoane stau pe retelele de socializare in intreaga lume, iar o tactica de marketing menita sa ii transforme in potentiali clienti este apelul la influenceri. Pentru a putea controla mesajul transmis publicului, mai nou brand-urile incearca sa-si creeze proprii influenceri, cu ajutorul inteligentei artificiale (AI), citim pe entrepreneur.com. Trecerea de la vedete catre creatii fictive inseamna crearea de influenceri virtuali, ale caror personalitati inventate sunt combinate cu imagini animate digital si care pot fi controlati sub orice aspect.

Fenomenul a inceput in 2016, odata cu Lil Miquela (foto): influencer cu 2,5 milioane de followeri, creata de compania Brud, aceasta a cucerit Instagramul. Acum apare in reviste de Fashion, peste 80.000 de oameni ii asculta lunar melodiile pe Spotify, are un tatuaj creat de acelasi artist care a tatuat-o pe Miley Cyrus, a participat la Festivalul Coachella si promoveaza o multime de brand-uri de lux (desi nu este reala). Iar inainte ca Brud sa dezvaluie ca este o creatie CGI, multi fani credeau ca este o adolesenta de 19 ani in carne si oase. Aceeasi companie originara din Los Angeles l-a creat si pe Blawko (foto), in 2018; acesta are 155.000 de followeri pe Instagram, isi acopera intotdeauna fata cu o masca sau cu mana si are o relatie cu alt influencer virtual, Bermuda.

Brand-ul KFC are si el influencerul sau – Colonelul Harland Sanders (foto), transformat intr-un hipster grizonat, care locuieste in Louisville, posteaza de pe contul de Instagram al companiei (cu 1,6 milioane de fani) si promoveaza si alte brand-uri (Dr. Pepper, Old Spice, TurboTax). In 2018, casa de moda Balmain a folosit 3 modele digitale intr-o campanie proprie: doua erau produse de ei, iar a treia (Shudu Gram, foto centru) este primul supermodel digital din lume, are 205.000 de followeri pe Instagram si e creatia fotografului britanic Cameron-James Wilson.

„Acum cativa ani, idea de social media influenceri era la inceput, deci popularitatea lor este un semn legat de cat de rapid a cucerit acest trend imaginatia publicului”, spune Katerina Leroy (Fotograf si Online marketer). „Sunt disponibili 24 de ore pe zi, 7 zile din 7, au o personalitate modelata exact cum iti doresti. Aceste lucruri sunt plusuri uriase, pentru ca devin ambasadori perfecti de brand”, completeaza Harry Hugo (Co-fondator al Agentiei Goat), care crede ca influencerii virtuali vor aparea peste tot in urmatorul an. In plus, conform HypeAuditor, acestia au aproape de 3 ori mai mult engagement decat influencerii reali.

 

Leave a reply