Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Sephora va organiza online evenimentul anual Sephoria

Anul acesta, Sephora va organiza din nou cel mai mare eveniment de Beauty marca proprie, Sephoria, dar va muta totul in mediul digital, anunta drugstorenews.com. Sephoria a mai fost organizat in 2018 si 2019, sub forma unui eveniment live, iar editia de anul trecut a fost anulata, din cauza pandemiei COVID-19.

Anul acesta, pe 18 septembrie 2021, „Sephoria: Virtual House of Beauty” va avea loc online si va include jocuri 3D si o casa interactiva a frumusetii, cu 5 camere virtuale care vor putea fi explorate de catre particiante: Home Theater (unde vor fi prezentate produse si branduri noi si vor exista tutoriale gazduite de make-up artisti), Family Space (un loc unde vor avea loc mese rotunde virtuale), Loft (o zona pentru networking si discutii despre tendintele din Beauty), Sunroom (spatiu in care vor exista tutoriale si povesti de brand despre produse curate si sustenabile) si Backyard (zona pentru party).

„Suntem incantati sa relansam Sephoria anul acesta si sa le aducem clientilor nostri o experienta de Beauty unica, inovativa si mai ampla. In 2021, am simtit ca e important sa traim un moment de bucurie alaturi de clientii nostri si am mucit mult pentru a recrea acel mediu special Sephoria, cunoscut si iubit de clientii nostri, prin oferirea unei experiente virtuale fara egal, de care se pot bucura gratuit, oriunde in lume”, a transmis Deborah Yeh (Chief Marketing Officer, Sephora).

Pe langa optiunea de acces gratuit, evenimentul live Sephoria poate fi urmarit si platind 40 $, pentru a primi un kit de produse si mostre de la diverse branduri participante.

Leave a reply