Scoala de iarna GPeC 2021 are loc online, in perioada 24-28 februarie
Cea de-a 11-a editii a Scoalii de iarna GPeC se va desfasura exlusiv online (pe Zoom), in perioada 24-28 februarie, anunta organizatorii, intr-un comunicat de presa. Aceasta este singura serie de cursuri intensive de e-commerce si marketing digital din Romania si se adreseaza tuturor celor interesati de a avea un magazin online de succes: antreprenori aflati la inceput de drum, detinatori de magazine online, specialisti in marketing, furnizori de servicii e-commerce, tool-uri si platforme, procesatori de plati, companii de curierat, agentii digitale, etc.
Scoala GPeC 2021 le aduce participantilor nu mai putin de 16 cursuri, dezbateri si exercitii practice (cu unii dintre cei mai buni specialisti din domeniu), toate axate pe sfaturi concrete si aplicabile imediat. Nivelul cursurilor este „Incepator/Intermediar”, iar inscrierile au loc pana pe data de 19 februarie 2021. Taxa de participare este de 349 € + TVA/persoana. Cei care se inscriu pana pe 15 februarie (la ora 23:59), vor beneficia de Oferta Last Minute: un discount de 30 €. Detaliile complete si inscrierile la Scoala de iarna GPeC gasiti aici.
Aceasta serie de cursuri intensive este – spun organizatorii – mixul perfect intre practica si networking, schimb de experienta, jocuri de team-building si distractie, alaturi de comunitatea oamenilor din online. Iata, pe scurt, ce ii asteapta pe participantii la Scoala de iarna GPeC 2021:
- cunoasterea colegilor de curs intr-o sesiune online de ice breaking, in seara zilei de 24 februarie
- 6 ore de cursuri in fiecare din zilele de 25, 26, 27 si 28 februarie = 24 de ore de continut intensiv de e-commerce si digital marketing, totul axat pe tips & tricks si exemple practice ,de la unii dintre cei mai buni experti din domeniu
- exercitii practice, pentru aplicarea cunostintelor dobandite la cursuri
- seri rezervate discutiilor libere si dezbaterilor cu invitati speciali (care isi impartasesc experientele la un pahar cu vin) si jocurilor online de team-building & networking
- cadru informal, plin de dialoguri deschise si informatii practice + multe zambete si distractie, in mijlocul comunitatii GPeC
In cadrul cursurilor, unii dintre cei mai buni specialisti in e-commerce si marketing online din Romania vor aborda subiecte de maxim interes pentru orice afacere online, ca:
- 30 Tips & Tricks pentru campanii performante de Facebook Ads & Instagram Ads – Raluca Radu (Fondator MTH Digital & Country Manager ANSWEAR.ro)
- Facebook & Google Ads: From Zero to Hero – Sebastian Cosmor (Head of Marketing & Partnerships Retargeting BIZ)
- eMAG Seller Academy Case Studies – Florin Filote (Vice-presedinte Sales eMAG Marketplace & Oana Antohe, Seller Performance Manager eMAG)
- Branding de la A la Z – Roxana Hurducas (Marcomm Auditor & Consultant)
- Cum sa faci o campanie performanta de Google Shopping – Catalin Macovei (Co-fondator MOLOSO)
- Campanii integrate in Google Ads. Cum le abordam, cum ne uitam la date? – Dragos Smeu (General Manager Mavericks)
- Launching Your Own Online Marketplace: Collaborative Commerce on VTEX – Cristi Movila (VTEX Growth Leader)
- E-commerce Growth Formula – Valentin Radu (CEO Omniconvert)
- Analiza SEO a competitorilor: cum poti analiza strategia SEO a unui competitor, pentru a-ti adapta propria campanie – Mihai Vinatoru (Managing Partner DWF)
- Sfaturi practice pentru optimizarea UX (User Experience) si a ratei de conversie – Andrei Radu (CEO & Fondator GPeC)
- 21 de tactici pentru atragerea si retentia clientilor online – Cosmin Daraban (CEO & Co- Fondator Gomag)
- Google Analytics pentru E-Commerce – Eugen Potlog (Fondator UX Studio )
- Cele mai comune 3 riscuri GDPR pentru un business online – Bogdan Manolea, (Co-fondator TRUSTED.ro)
Pe langa cursurile anuntate deja, organizatorii mai pregatesc alte 3 module de curs si dezbatere cu invitati speciali care urmeaza sa fie anuntate in foarte scurt timp.
Seria de evenimente GPeC este, de 16 ani incoace, cea mai mare comunitate de e-commerce si marketing online din tara si organizatoarea celei mai importante serie de evenimente de profil. Pe parcursul fiecarui an, sub egida GPeC au loc:
- Competitia Magazinelor Online GPeC – singurul instrument de optimizare a magazinelor online autohtone, pentru imbunatatirea User Experience si a ratei de conversie
- Scoala GPeC – singura serie de cursuri intensive de e-commerce & marketing digital din tara, desfasurata de 2 ori/an (in februarie si august)
- GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de e-commerce si marketing online din tara (2 editii/an, in mai si noiembrie, peste 1.000 de participanti/editie, speakeri romani si internationali legendari)
- Gala Premiilor eCommerce – festivitatea de decernare a premiilor comertului online romanesc
- Cursurile GPeC & DallesGo – cursuri after work de e-commerce si marketing online (organizate pe tot parcursul anului)
Leave a reply