Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

RTB House: 3 tehnologii ce pot revolutiona e-commerce-ul

ecommerce

Sa ramai la curent cu tehnologiile noi din e-commerce si marketing este o provocare, mai ales ca aceasta zona este foarte dinamica. Este dificil sa indici cu precizie care dintre ele ofera cele mai bune rezultate si pe care ar trebui sa te focusezi, transmite RTB House intr-un comunicat de presa. Compania este un furnizor global de tehnologie pentru retargetare bazata pe algoritmi deep learning, fondat in 2012, care a derulat peste 1.000 de campanii in peste 40 de piete din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Asia, Pacific si America Latina.

In acest context, RTB House prezinta 3 tehnologii noi, in ascensiune, care pot avea un impact semnificativ asupra industriei e-commerce din Romania, sector  din ce in ce mai competitiv: in 2016, totalul vanzarilor retailerilor online romani a fost de 2 miliarde €. Companii noi, mici business-uri sau corporatii vor vinde online, iar asteptarile consumatorilor vor fi si ele in crestere. Pentru a avea cat mai multe avantaje, magazinele online trebuie sa se concentreze si mai mult pe inovarea solutiilor care sa inteleaga nevoile clientilor si sa optimizeze experienta din online a fiecarui utilizator. La ce ar trebui sa se adapteze companiile?

  1. Facebook Messenger: 2016 a fost anul comertului conversational, au inceput sa fie tot mai folosite aplicatiile de chat si interfetele care inteleg limbajul natural, pentru a interactiona cu oameni, branduri sau servicii; studiile realizate de Gartner au aratat ca brandurile vor pierde aproximativ 15% din consumatori daca nu raspund celor care ii contacteaza via social media; un studiu Bain & Company arata ca atunci cand raspunde consumatorilor folosind retelele sociale, un brand se poate astepta la o crestere a castigurilor medii pentru un consumator de 20 – 40%; cand sunt folosite corect, aplicatiile de chat ca Facebook Messenger fac interactiunea cu clientii mult mai eficienta si responsive, chiar daca acest tip de comunicare poate fi automatizata; comunicarea prin social media poate stimula numarul de interactiuni si angajamentul consumatorilor fata de brand, avand acelasi impact ca cel pe care il are un asistent personal; comunicatorii din spatele brandului pot furniza raspunsuri la mai multe intrebari, folosind informatii sigure despre un anumit client, pot oferi informatii despre livrari speciale/despre produsele disponibile
  2. Aplicatii Web Progresive: ecranul smartphone-ului e cea mai folosita platforma digitala, cu un total de activitate pe smartphone si tablete care insumeaza doua treimi din timpul petrecut in media digitale; jumatate din acest timp este alocat aplicatiilor pentru smartphone, potrivit unui studiu international marca ComStore; consumatorii fideli ai unor brand-uri nu agreeaza site-urile care nu sunt mobile friendly sau nu au functionalitati disponibile in mod offline; studiile arata ca 37% din useri folosesc aplicatiile de e-commerce si retail pentru o perioada de o luna dupa ce le instaleaza (si 63% din utilizatorii care au interactionat cu brandul prin intermediul aplicatiei nu o vor mai folosi in urmatoarea luna; performantele scazute ale aplicatiilor au determinat brand-urile sa se orienteze catre site-urile mobile responsive si mai nou catre Aplicatiile Web Progresive (care au un timp de raspuns foarte scurt si se comporta exact ca o aplicatie de mobil, combinand avantajele browserului web si ale aplicatiilor mobile si eliminnda inconvenientele acestora); cu ajutorul acestui tip de aplicatii, brand-urile pot renunta la investitiile ridicate in proiectarea de aplicatii care sa se adapteze fiecarei platforme in parte si pot satisface nevoile fiecarui consumator
  3. Algoritmi „deep learning” pentru o experienta excelenta de utilizare: „deep learning”-ul este un element cheie in e-commerce (de exemplu, tehnologiile de retargetare unde acesti algoritmi schimba intr-un ritm alert modul in care activitatile de retargetare se desfasoara; asemenea metode imbunatatesc experienta utilizatorului, anticipandu-i comportamentul si indicand probabilitati ale unor evenimente specifice); date interne ale RTB House arata ca folosirea algoritmilor de tip „deep learning” pot determina o crestere rapida a performantelor pe care campaniile pe display le au (cu 13% pentru rata de click si 25% in cazul ratei de conversie); intelegerea analizei datelor presupusa de „deep learning” poate oferi informatii mult mai clare despre intentiile pe care consumatorii le au cand ajung pe un site, poate ajuta jucatorii din e-commerce in a targeta eficient si in a face achizitiile online mai accesibile decat pana acum

Leave a reply