Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Romania: Black Friday 2016 – ce oferte au magazinele online?

emageMAG.ro

  • Black Friday 2016 = 18 noiembrie
  • participa peste 2.000 de magazine listate pe site (mai mult decat dublu fata de 2015)
  • sute de mii de produse din categorii variate vor fi in oferta de anul acesta (TV, telefoane mobile, tablete si laptopuri, produse IT, bratari smart, smartwatch-uri, frigidere, masini de spalat, produse pentru copii, imbracaminte, incaltaminte, cosmetice, produse pentru casa si gradina, articole sportive, produse si accesorii pentru masina, mobila)

evomag-bf

evoMAG.ro

  • Black Friday 2016 = 18 – 20 noiembrie
  • ofertele de Black Friday vor fi comunicate cu o seara inainte abonatilor la newsletter, prin email
  • este al cincilea an in care evoMAG participa la Black Friday
  • CEO-ul Mihai Patrascu a explicat (pentru smark.ro) ca pregatirile pentru Black Fiday 2016 au inceput acum 3 luni
  • au fost facute investitii de peste 100.000 € in platforma din spatele site-ului
  • echipa se va extinde cu 12 noi angajati (in departamente ca Receptie Marfa, Customer Service, Marketing, Product Management)
  • aproximativ 25.000 de produse vor fi reduse (TV si telefoane cu 50% mai ieftine, laptopuri de la 799 lei), iar site-ul pariaza pe TV, telefoane, laptopuri, componente si tablete in topul vanzarilor
  • se estimeaza vanzari de 4,5 milioane €, cu 50% mai mult decat anul trecut 
  • 50% dintre comenzile plasate vor fi livrate in 48 de ore, iar restul produselor vor ajunge la clienti in cel mult 4 zile (compania a facut schimbari in ceea ce priveste segmentul de curierat, avand parteneriate cu 4 companii, si livreaza folosind si masini proprii)
  • magazinul e pregatit sa faca fata unui trafic de 40.000 de unici in acelasi timp, aproape dublu fata de Black Friday de anul trecut
  • marketingul afiliat reprezinta, in mod obisnuit, circa o zecime din vanzarile evoMAG, dar de Black Friday, 10% se transforma in 35%

cel-ro

CEL.ro

  • Black Friday 2016 = 11 noiembrie
  • va avea preturi reduse la peste 100.000 de produse
  • printre brandurile care fac parte din portofoliul evenimentului se numara: Samsung, iPhone, LG, Xerox, Asus, Lenovo, Remington, Philips, Timberland, Fossil
  • vor fi sute de reduceri la: telefoane (de pana la 1.000 lei), laptopuri (de pana la 40%), TV (de pana la 3.700 lei), electrocasnice (de pana la 60%), produse de ingrijire personala (de pana la 60%), parfumuri & ceasuri (de pana la 62%), componente & periferice (de pana la 50%), produse de casa si decoratiuni (de pana la 50%)
  • a inceput organizarea Black Friday 2016 mult mai devreme anul acesta, pregatindu-se logistic si gasind solutii pentru a fluidiza gestionarea, manevrarea si livrarea in timp a tuturor comenzilor
  • se estimeaza ca livrarea se va face in 4 – 5 zile

fashion-up-logo-brand-1FashionUP.ro

  • Black Friday 2016 = 18 – 20 noiembrie
  • persoanele care se vor inscrie pe site, pentru a primi codul secret, vor avea acces la ofertele pregatite cu 2 ore inaintea restului clientilor, adica la ora 22.00, pe 18 noiembrie
  • vanzari estimate la 10 milioane lei (se estimeaza ca se vor vinde 100.000 de produse, in total)
  • preturile vor fi reduse la peste 60.000 de produse
  • reducerile ajung pana la 80%

Fashiondays-logo FahionDays.ro

  • Black Friday 2016 = 18 noiembrie
  • aplicatia mobila Fashion Days va da startul Black Friday mai repede – pentru utilizatorii acesteia, evenimentul va incepe cu 4 ore mai devreme (17 noiembrie, la ora 20:00)
  • livrare si retur gratuite pentru orice comanda, indiferent de valoare
  • de 4 ori mai multe produse la reducere decat in 2015 (oferta va contine produse de sezon, majoritatea din colectiile toamna-iarna 2016)
  • peste 700.000 de produse incluse in oferta, cu discounturi de pana la 90% (150.000 de produse de imbracaminte de sezon pentru femei si 80.000 de produse de imbracaminte de sezon pentru barbati, 80.000 de produse de incaltaminte de sezon pentru femei si 50.000 de produse de incaltaminte de sezon pentru barbati, 10.000 de produse de ski, 10.000 de ceasuri)

answear_2

Answear.ro

  • Black Friday 2016 = 18 – 27 noiembrie
  • Answear.ro se afla la cea de-a doua editie de Black Friday (prima editie aproape s-a suprapus cu lansarea site-ului pe piata din Romania)
  • peste 30.000 de produse de la 250 de branduri internationale de top vor fi reduse (aproape toata colectia toamna- iarna, branduri ca New Balance, Adidas Originals, Tommy Hilfiger, UGG, Calvin Klein Jeans)
  • reduceri de pana la 70%
  • livrare gratuita pe toata durata campaniei
  • in primele zile de Black Friday, Answear.ro estimeaza un numar de peste 700 de comenzi inregistrate, urmand ca in urmatoarea saptamana media sa se aseze la undeva peste 400 de comenzi
  • cele mai cumparate produse se preconizeaza a fi rochiile de dama si camasile barbatesti, ghetele si cizmele, gecile de iarna si echipamentul sport casual

blackfriday-la-bonami

Bonami.ro

  • Black Friday 2016 = 18 – 21 noiembrie (campania se va derula pana la ora 12.00 sau pana la epuizarea stocurilor)
  • aceasta este prima campanie de Black Friday in Romania a magazinului online cu cea mai rapida dezvoltare pe piata europeana in domeniul mobila si home&deco, care ofera peste 350 de produse unicat clientilor sai
  • reduceri de pana la 70%, la produse ca lenjerii de pat, produsele de bucatarie si decoratiuni
  • estimeaza vanzari de 5 ori mai mari decat intr-o zi normala si un numar impresionant de vizite pe site
  • in plus, in perioada 3 noiembrie – 20 decembrie, Bonami.ro desfasoara o campanie dedicata Sarbatorilor de iarna, „Craciun generos cu Bonami” (pentru achizitiile realizate pe site in aceasta perioada, clientii vor primi in contul lor un credit echivalent cu suma totala a cumparaturilor, livrarea e gratuita pentru cosurile de minimum 200 lei); in cazul in care unele produse comandate incepand cu 3 noiembrie nu corespund nevoilor clientilor, acestea pot fi returnate fara probleme pana la 31 ianuarie 2017

blackfriday-la-pc-garage

PCGarage.ro

  • Black Friday 2016 = 17 – 20 noiembrie („Black Weekend”)
  • reduceri de pana la 35% la peste 400 de produse din categoriile de componente si gaming, gadgeturi, telefoane si televizoare
  • cele mai multe reduceri de pret se vor inregistra la produsele din categoria „Gaming” (laptopuri performante pentru pasionatii de jocuri video, sisteme de gaming marca PC Garage, componente pentru computer, accesorii multiple)
  • valoarea totala a reducerilor depaseste 6 milioane lei
  • cea mai mare reducere va fi de 50%
  • timpul de expediere al produselor este estimat la 5 zile, dorinta fiind de mentinere a performantei de anul trecut
  • comparativ cu Black Friday 2015, anul acesta, compania estimeaza o crestere a volumului vanzarilor cu peste 30% si comenzi in valoare de peste 23 milioane lei in cele 3 zile de reduceri

PayU Logo micaPayU.ro

  • printre retailerii din portofoliul PayU care vor participa la editia Black Friday 2016 se numara: Elefant, eMag, FashionDays, Paravion, PC Garage, Quickmobile, Telekom (clickshop.ro, germanos.ro), Vivre
  • pe 18 noiembrie, peste 70 de persoane de la birourile PayU Romania si Polonia se vor asigura ca totul functioneaza perfect (de la suportul IT si angajatii care monitorizeaza platforma, la specialistii antifrauda, cu operatiunile si vanzarile care asigura legatura permanenta cu partenerii)
  • liderul pietei de plati online in Europa Centrala si de Est estimeaza o crestere cu 60% a volumelor tranzactionate de Black Friday (fata de 2015), pe 18 noiembrie, ajungand la 110 milioane lei
  • din totalul comenzilor, 25% se estimeaza ca vor fi achitate online, folosind cardul bancar (iar valoarea tranzactionata prin carduri cu rate sa va dubleza, ajungand la aproximativ 40 milioane lei
  • pentru Black Friday, PayU a investit in dezvoltarea capacitatii tehnice a platformei, iar testele efectuate au aratat ca sunt pregatiti sa sustina peste 3.000 tranzactii/minut
  • de Black Friday, cele mai cumparate online vor fi produsele IT&C, Fashion&Beauty, Home&Deco, produsele pentru copii si cartile

Leave a reply