Robotii Amazon accelereaza cu 25% timpul de procesare a comenzilor
Amazon.com a transmis presei ca sistemul robotizat pe care il foloseste intr-unul dintre depozitele proprii din Houston (Texas) contribuie masiv la comenzi procesate mai rapid, aflam de pe reuters.com. Tehnologia – care este denumita „Sequoia” – identifica si depoziteaza produsele din stoc cu pana la 75% mai rapid si, in acelasi timp, reduce timpul de procesare a comenzilor din depozit cu pana la 25%.
Sequoia consta intr-o serie de sisteme care includ roboti mobili si brate robotizate. Si face parte din initiativele gigantului e-commerce american de a folosi automatizarea, pentru creste vanzarile si a contribui la siguranta angajatilor din depozite. Acesta este un punct nevralgic al companiei, la fel cum este si cel legat de curieri. Din 2021 incoace, Amazon a investit in tot mai multe depozite robotizate. In cel mai mare spatiu de acest tip din ograda gigantului online – cel din New Castle (Delaware), care are o suprafata de aproape 344.000 m2 – lucreaza 10.000 de roboti si 1.000 de angajati in carne si oase.
Si alte nume importante din comertul cu amanuntul fac la fel: anul acesta, Walmart a transmis ca se asteapta ca 65% dintre magazinele sale sa fie automatizate, pana la finalul anului fiscal 2026.
Comentariu ( 1 )
[…] acesti roboti care au capacitatea de a ridica si muta produsele in spatiile logistice, pentru a accelera trimiterea comenzilor si a reduce sarcinile repetitive ale angajatilor si numarul de acidente de […]