Retargeting.biz a redus costurile clientilor cu pana la 60%, combatand traficul cu boti
In contextul crizei sanitare si economice actuale, antreprenorii s-au vazut nevoiti sa isi regandeasca bugetul, prioritizandu-si doar investitiile vitale afacerii lor. Constientizand provocarile financiare intampinate de acestia, platforma de marketing automatizat Retargeting.biz si-a propus sa reduca costurile magazinelor online provocate de traficul non-uman.
Compania (care are un portofoliu de aproape 1.000 de clienti e-commerce) anunta, intr-un comunicat de presa, ca – in mai putin de 48 de ore de la setarea noului obiectiv – clientii Retargeting.biz si-au redus costurile asociate volumului de trafic cu pana la 60%. Aceasta scadere semnificativa se datoreaza noii functii, care distinge traficul real de cel non-uman, provocat de boti. Acest serviciu a devenit disponibil din 12 aprilie 2021.
Un bot este un program care efectueaza sarcini automatizate pe tot Internetul. In mod normal, are de indeplinit sarcini simple si repetitive, cum ar fi sa ajute motoarele de cautare sa indexeze rezultatele relevante pentru utilizatori. Dat fiind progresul remarcabil al Inteligentei Artificiale, astazi, botii pot avea atat sarcini benefice, cat si daunatoare.
Un bot bun poate asigura buna functionare a unui site, in timp ce un bot rau poate periclita atat imaginea, cat si bugetul unui magazin online. Magazinele online pot fi pacalite sa modifice campanii de marketing, care, in realitate sunt foarte eficiente. Acest lucru se intampla deoarece traficul de boti reduce rata de conversie. Accesarile non-umane cresc traficul unei pagini, insa, avand in vedere ca nu intreprind nicio actiune, vanzarile par sa stagneze. Serviciile de hosting sunt, de obicei, cele responsabile cu securizarea site-urilor si blocarea botilor rai. Dar aceste servicii sunt scumpe, complexe si complicate.
„Optimizarea vanzarilor magazinelor de e-commerce este obiectivul central al platformei noastre de marketing automatizat. Din acest motiv, in clipa in care am observat un dezechilibru pe site-urile clientilor nostri, intre volumul de trafic si rata conversiilor, am stiut ca avem de-a face cu un trafic fals. Prin urmare, am decis sa implementam o noua functie, care sa ignore traficul non-uman cand calculam sesiunile lunare”, explica Rares Banescu (foto, CEO Retargeting.biz).
Leave a reply