Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

19% dintre vanzarile din retail s-au facut online, in lockdown (raport)

Vanzarile pe Internet au reprezentat aproape o cincime din totalul cifrei de afaceri din retail (19%), anul trecut, pe fondul lockdown-ului impus la nivel mondial, a concluzionat un studiu al Natiunilor Unite, citat de reuters.com. Restrictiile motivate de noul coronavirus au impulsionat e-commerce-ul, care a crescut cu 3 procente, fata de 2019 (cand reprezenta 16% din totalul vanzarilor cu amanuntul, conform estimarilor de la United Nations Conference on Trade and Development/UNCTAD).

Coreea de Sud a raportat cel mai mare procent: 25,9% (fata de 20,8% in anul anterior), China a avut un share de 24,9%, Marea Britanie – 23,3%, iar SUA – 14%. In 2019, vanzarile online B2C si B2B (la nivel mondial) au crescut cu 4%, atingand suma de 26,7 trilioane $ (si fiind echivalentul a 30% din productia economica globala din respectivul an), conform UNCTAD.

In 2020, pandemia COVID-19 a influentat diferit principalele companii e-commerce B2C, noteaza raportul Natiunilor Unite. Dintre cele mai mari 13 firme e-commerce (11 dintre ele din China si SUA), cele care ofereau servicii de calatorii si taximetrie (ca Booking Holdings sau Airbnb) au avut cel mai mare declin in volumul brut de marfa (GMV). Alibaba si Amazon, in schimb, au ramas in topul clasamentului si, in ciuda, scaderilor, GMV-ul total al celor 13 a crescut cu 20,5% (pana la suma de 2,9 trilioane $, in 2020, depasind cresterea de 17,9%, din 2019).

Leave a reply