Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Retargeting.biz: 8 avantaje ale marketingului automatizat, pentru magazinele online

In contextul sanitar, social si economic actual, comertul online a luat avant, ceea ce a dus la accentuarea competitiei si la cresterea potentialului de dezvoltare in sectorul e-commerce. Constientizand nevoia derularii si imbunatatirii campaniilor de marketing, multe companii au cautat solutii care sa le ofere timpul si libertatea necesare cresterii propriilor afaceri. Cele mai avantajoase alternative? Uneltele de marketing automatizat.

Daca activezi in sectorul e-commerce, este imposibil sa nu fi auzit vorbindu-se de „marketing automatizat”. 75% dintre oamenii de marketing folosesc cel putin o unealta de automatizare (conform Social Media Today), asadar nu e de mirare ca multi antreprenori sunt deja familiari cu Google Ads, Facebook Ads si campanii e-mail. Ce face automatizarea activitatilor de marketing asa atractiva? Retargeting.biz transmite, intr-un comunicat de presa, care sunt cele 8 avantaje ale marketingului automatizat:

1. Contribuie la eficientizarea resurselor
Implementarea solutiilor de marketing automatizat nu duce doar la optimizarea costurilor asociate promovarii, ci si a celor asociate resurselor umane. Algoritmii sunt capabili sa faca modificari incrementale, care, in timp, duc la scaderea CPA-ului (cost-per-action), iar timpul si fondurile absorbite in mod normal de initiativele si procesele de marketing devin simplificate, castigand autonomie. Acest lucru faciliteaza redirectionarea resurselor financiare, umane si de timp catre aspecte prioritare, precum dezvoltarea afacerii.

2. Ofera mai mult control asupra bugetelor
Campaniile de marketing automatizat permit monitorizarea in detaliu a investitiilor, conectand fiecare element, banner sau CTA (call-to-action) cu rezultatele asociate.

3. Permite scalarea automata a campaniilor si a vanzarilor
Daca magazinul tau online este bine optimizat, cu solutii automatizate ce ofera vizitatorilor o experienta personalizata si cat mai complexa in site, exista sanse mult mai mici ca acestia sa paraseasca site-ul fara sa faca vreo achizitie. In plus, cu cat campaniile tale atrag mai mult trafic pe site, cu atat numarul clientilor si implicit volumul vanzarilor tale vor creste, aducand cu sine posibilitatea reinvestirii in activitati de marketing ce vor genera la randul lor si mai mult trafic si vanzari.

4. Imbunatateste rata de recuperare a investitiei si alti indicatori cheie de performanta
Odata identificate campaniile cu cel mai bun randament, optimizarea lor se poate realiza cu usurinta, aducand rezultate din ce in ce mai bune. Pentru campaniile dinamice, de exemplu CPC-ul (cost-per-click). costurile scad atunci cand CTR-ul (click-through-rate) creste. Redirectionand mai multe resurse catre campaniile cu un CPC scazut, poti atrage mai mult trafic cu un buget mai scazut, ceea ce duce automat si la un ROI (return on investment) mai bun.

5. Creste vizibilitatea in motoarele de cautare
In general, vizibilitatea accentuata in rezultatele de cautare este rezervata brandurilor populare, care au in spate echipe special dedicate pentru SEO. Folosind anumite tipuri de campanii (de tip text, Google Shopping Ads), poti creste expunerea produselor tale astfel incat utilizatorii sa vizualizeze produsele brandului tau inaintea rezultatelor organice.

6. Ajuta la conversia mai rapida a noilor vizitatori in clienti
Campaniile de marketing automatizat nu se limiteaza la reclame de tip text. Din contra, multe se bazeaza pe imagini sau elemente vizuale. Acestea atrag mai repede atentia cumparatorilor, ajutandu-i sa ia o decizie mai usor.

7. Permite personalizarea in detaliu
Folosind pixeli de monitorizare speciali, campaniile de marketing automatizat strang informatii legate de utilizatori pe baza consimtamantului lor, informatii despre comportamentul acestora pe site, dar si despre interesele lor. Aceste detalii sunt ulterior folosite pentru personalizarea automata a comunicarilor sau a produselor afisate, asigurand astfel continut relevant pentru cumparatori si sporind sansele de achizitie.

8. Ajuta la fidelizarea cumparatorilor si incurajeaza repetarea achizitiilor
Campaniile e-mail sau cele din cadrul site-ului te pot ajuta sa te „imprietenesti” cu vizitatorii, faciliteaza comunicarea cu acestia, iar personalizarea continutului si a ofertelor ii apropie si mai mult de brandul tau.

Cum te poate ajuta Retargeting.biz

Fiind o platforma de marketing automatizat, Retargeting.biz inglobeaza cele mai importante canale de marketing digital de care are nevoie un magazin online (Google si Facebook/Instagram, e-mail-uri, pop-up-uri, notificari push, SMS). Prin intermediul unei singure platforme, poti gestiona in mod eficient campanii care vor ajuta la cresterea ratei de conversie a vizitatorilor magazinului online, la diminuarea abandonului cosurilor de cumparaturi si la imbunatatirea ratei de retentie. Mai mult, sugestiile prestabilite pentru diversele tipuri de campanii pot fi o importanta sursa de inspiratie, ceea ce inseamna mai mult timp pentru tine si pentru planificarea succesului afacerii tale online.

Leave a reply