Produs cu mai multe optiuni sau…?

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Am observat ca daca la un produs am mai multe culori, se comanda mai mult culoarea care este in fotografia de produs, fotografia principala. 

Voi cum procedati? Faceti produs nou pentru fiecare culoare (faceti cred si un SKU separat) in parte – eventual cu URL separat, sau un singur produs cu selectie de culoare? Care sunt bunele practici comerciale si de seo?

S-au facut ceva studii pe dilema asta?

Deschis 0
Realizare magazin online SEO Florin 7 ani 2 raspuns 1203 vizualizari 0

Răspunsuri ( 2 )

  1. Trebuie vazut daca ai folosit la valoare imagine valoarea alt=”nume produs” + culoare, clientii ajungand acolo din google images cel mai probabil.
    Un link separat pentru fiecare produs ar incarca prea mult sistemul, motiv pentru care, atunci cand culorile conteaza, ideal e sa se faca categorii/filtre indexabile unde sa fie asociate.
    Exemplu:
    /pantofi-rosii
    /pantofi-roz
    1000 cautari medii lunare la pantofi rosii si 260 la cei roz.
    Ca dupa asta poti sa-i imparti pe /barbati /femei /copii = alte filtre (indexabile) ce deriva din categoriile mari.
    Atentie doar sa ai mereu produse in fiecare subcategorie, astfel incat sa nu ai zero produse si automat pagini nerelevante pentru google.

  2. Sorin Frumuseanu, nu ai inteles intrebarea.

    Tu vorbesti despre seo, dar produsul se numeste pantofi dama mihaela , este rosu, dar nu are legatura cu pantofi rosii:)

    Florin, eu folosesc ambele variante, in functie de client (stoc pe marime, depozit, vizitatori, etc). Raspunsul este simplus si complex in acelasi timp.

    1. folosesti optiuni (obligatoriu filtrabile = clientrul trebuie sa poata filtra dupa rosu, indiferent daca poza principala este negru) si ai un singur produs in mai multe culori/modele, etc.
    2. fiecare produs separat si folosesti colectiile (nu stiu ce platforma ai, dar banuiesc ca trebuie codat). Colectia = toate culorile, in pagina de produs clientul poate opta pentru alta culoare (alt url), in categorie ai toate produsele (aici codezi afiasarea), etc.

    Fiecare produs are sku separat (inclusiv pe marime), pentru ca ai nevoie de sku pentru stoc.

    Dpdv seo nu cred ca are rost discutia, daca vinzi fashion, incaltaminte, etc = produse fara cautare. Seo la produse se face doar la it si electro.

Lasă un răspuns lui Cristian Butaru

Browse