PostCollect, noul produs e-commerce al Postei Romane a fost prezentat la GPeC EXPO 2015
A zecea editie a Galei Premiilor eCommerce (GpeC) s-a desfasurat pe 24 noiembrie si a reunit sute de reprezentanti ai companiilor de top autohtone si internationale.
In cadrul celui mai important eveniment anual dedicat comertului online din Romania, Posta Romana a fost prezenta cu PostCollect – noul serviciu de livrare dedicat e-comerciantilor, lansat in aceasta vara si testat cu succes de eMAG.
PostCollect este dezvoltat in linie cu trendurile internationale care inregistreaza o schimbare majora in comportamentul clientilor magazinelor online ce prefera sa isi poata ridica produsele comandate de unde vor si cand vor, fara a mai trebui sa isi faca programul in functie de curier.
Prin PostCollect, e-comerciantii pot oferi clientilor proprii posibilitatea de a nu mai trebui sa astepte acasa sau la serviciu livrarea produselor comandate. In schimb ei pot opta pentru ridicarea coletelor de la unul din cele peste 800 oficii din reteaua Postei Romane, la ghisee dedicate, cu program extins, seara si in weekend, destinatarii avand prioritate si nefiind nevoiti sa astepte.
In plus, PostCollect ofera e-comerciantilor posibilitatea gestionarii si urmaririi online a expeditiilor, generarea de documente de transport (AWB), incarcarea si editarea de borderoruri si liste de destinatari, vizualizarea confirmarilor de primire, precum si generarea de rapoarte complexe, prin integrare cu platforma de e-commerce a magazinului online partener.
Pentru clientii finali, PostCollect ofera pe site-urile magazinelor online acces la o baza de date dinamica a oficiilor postale impreuna cu orarul de functionare, astfel incat acestia sa poata alege oficiul la care sa le fie distribuit coletul chiar pe pagina unde fac comanda.
Totodata, produsul ofera posibilitatea de urmarire Track & Trace pe intregul ciclu de distributie, dar si servicii de suplimentare, precum: Asigurarea valorii, Voluminos, Fragil, Verificare continut la cerere sau Ramburs prin cont colector. Avizarea se face prin SMS sau e-mail, iar timpul de distributie este Z+1.
Prezenta Postei Romane cu PostCollect in cadrul GPeC E-commerce Expo 2015 – evenimentul care a reunit reprezentanti ai companiilor de top din zona comertului online – a produs reactii pozitive din partea celor prezenti, fiind un serviciu creat la standarde moderne, similar produselor de acelasi tip din tari care au traditie veche in e-commerce.
Leave a reply