Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Platforma digitala ING Home’Bank : 112 milioane de vizite, in 2018 (+64% YoY)

Platforma ING Home’Bank (lansata in 2006) a avut 112 milioane de vizite in 2018 (in crestere cu 64% fata de 2017) si peste 30 de milioane de tranzactii pentru clientii individuali (+35% YoY), anunta compania, intr-un comunicat de presa. Dintre aceste accesari, 76% au fost facute pe smartphone, iar in 80% din cazuri contractul pentru un creditul de nevoi personale online s-a semnat electronic, tot de pe mobil. Comparativ, in cele 183 de sucursale ING de pe teritorul Romaniei s-au strans – in cele 12 luni ale anului anterior – doar 1,5 milioane de vizite.

Alte cifre interesante legate de solutiile digitale marca ING:

  • numarul de inregistrari in platforma Home’Bank a crescut cu 64% YoY
  • timpul de indisponibilitate total al Home’Bank a fost de 0,9%
  • ING Bazar (functionalitate in cadrul Home’Bank, care ofera reduceri a cumparaturi cu cardul) a fost modernizata, numarul de utilizatori activi crescand la 97.000
  • utilizatorii ING Bazar au primit inapoi o valoare totala a reducerilor de preturi de 2 milioane €
  • partenerii comerciali ING Bazar au generat vanzari totale de 45 milioane €
  • portofelul digital ING Pay a raportat cele mai bune rezultate din intreg grupul ING – la nici jumatate de an de la lansare, la final de decembrie, 70.000 persoane foloseau optiunea de plata cu telefonul, cumuland 2,5 milioane tranzactii (rapid, ponderea din totalul platilor realizate la POS de clientii ING a ajuns la 3%)
  • cei 2.200 de clienti ING Business (platforma de digital banking destinata clientilor de Mid-Corporate si IMM-urilor) au realizat 370.000 tranzactii in mai putin de 12 luni de la lansare
  • 30% dintre cele 250.000 de logari in ING Business s-au facut de pe telefonul mobil

In acelasi comunicat de presa, ING (care implineste 25 ani de prezenta pe piata locala anul acesta) anunta ca, in 2018, a acordat credite de peste 25 miliarde lei, ajungand astfel – in premiera – la o cota de piata de 10,1%. Numarul de clienti activi a crescut cu 13%, ajungand la 1,29 millioane de persoane. „In 2018, am inregistrat cea mai mare crestere de pana acum, in Romania. Clientii nostri vad tot mai mult ING Home’Bank ca platforma principala de banking, cu optiuni complete pentru realizarea de transferuri si pentru accesarea de produse. Din 2018, clientii Mid-Corporate si IMM-uri au la dispozitie si ING Business, care este mai mult decat o solutie de internet banking B2B clasica, fiind prima platforma omnichannel din tara. Strategia noastra digitala va continua si in 2019, completand oferta cu servicii simple si relevante, imbunatatind in acelasi timp consultanta din office-uri, pentru acele momente-cheie din viata clientilor nostri”, trannsmite Michal Szczurek (foto, CEO ING Bank Romania).

Leave a reply