Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Peisajul electronicelor de consum, in Europa Centrala si de Est, in cifre (infografic)

Calatoria de cumparare a clientilor contemporani este complexa, scrie thinkwithgoogle.com, iar cumparatorii trec usor intre canalele fizice si cele digitale, primind o multitudine de informatii. Electronicele de consum sunt un tip de produs a carei calatorie incepe online, iar datele Google dezvaluie detalii interesante despre peisajul acestora, in regiunea Europei Centrale si de Est, intr-un infografic interesant:

  • 90% dintre cumparatori se documenteaza online, descoperind produsele mai ales prin Search (72%), pe site-uri (39%) si pe YouTube (30%)
  • 90% dintre cumparatori se documenteaza pe mobile, 27% au o aplicatie a unui retailer pe telefon si 41% dintre utilizatorii de aplicatii cumpara cu ajutorul lor
  • dupa ce s-au documentat, 44% dintre cumparatori fac achizitia online (pentru ca aici gasesc preturi mai mici si promotii, pentru ca le este la indemana) si 56% cumpara din magazine fizice (pentru ca iau direct produsul, pentru ca il pot vedea pe viu si pot fi sfatuiti de angajati), iar 52% dintre ei asteapta Black Friday pentru a cumpara
  • punctele minus ale calatoriei de cumparare – informatii incomplete/care se bat cap in cap (20%), lipsa stoc (8%), produs gasit greu (6%)

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply