Peisajul electronicelor de consum, in Europa Centrala si de Est, in cifre (infografic)
Calatoria de cumparare a clientilor contemporani este complexa, scrie thinkwithgoogle.com, iar cumparatorii trec usor intre canalele fizice si cele digitale, primind o multitudine de informatii. Electronicele de consum sunt un tip de produs a carei calatorie incepe online, iar datele Google dezvaluie detalii interesante despre peisajul acestora, in regiunea Europei Centrale si de Est, intr-un infografic interesant:
- 90% dintre cumparatori se documenteaza online, descoperind produsele mai ales prin Search (72%), pe site-uri (39%) si pe YouTube (30%)
- 90% dintre cumparatori se documenteaza pe mobile, 27% au o aplicatie a unui retailer pe telefon si 41% dintre utilizatorii de aplicatii cumpara cu ajutorul lor
- dupa ce s-au documentat, 44% dintre cumparatori fac achizitia online (pentru ca aici gasesc preturi mai mici si promotii, pentru ca le este la indemana) si 56% cumpara din magazine fizice (pentru ca iau direct produsul, pentru ca il pot vedea pe viu si pot fi sfatuiti de angajati), iar 52% dintre ei asteapta Black Friday pentru a cumpara
- punctele minus ale calatoriei de cumparare – informatii incomplete/care se bat cap in cap (20%), lipsa stoc (8%), produs gasit greu (6%)
Leave a reply