Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Pandemia impulsioneaza utilizarea robotilor, in retail (sondaj)

Pandemia COVID-19 a determinat dezvoltarea tehnologiilor de automatizare si utilizarea lor accelerata in retail, conform unui sondaj marca RetailWire si Brain Corp („Robots in Retail: Examining the Autonomous Opportunity”), citat de zdnet.com. Robotii utilizati la curatarea podelelor si la scanarea rafturilor se vand intr-un ritm mult mai accelerat decat pana acum, retailerii folosindu-i in magazine si in depozite.

Sondajul de opinie a descoperit urmatoarele informatii relevante:

  • aproape jumatate (47%) dintre retaileri planuiesc un proiect de automatizare robotizata in magazinele lor fizice, in urmatoarele 18 luni (procent foarte mare, avand in vedere ca acest domeniu nu era ceva in care se investea acum 10 ani, de exemplu)
  • 64% dintre retaileri cred ca este important sa aiba o strategie clara, executabila si bugetata, apropo de automatizarea robotizata
  • 73% dintre respondenti cred ca importanta roboticii in depozite sau centre de distributie a crescut fatorita factorilor aparuti in timpul pandemiei
  • 72% dintre retaileri estimeaza ca ai lor clienti vor avea in continuare asteptari ridicate apropo de curatenie, chiar si dupa implementarea vaccinurilor

„Pandemia globala a adus in centrul atentiei valoarea automatizarii robotizate, in cazul multor retaileri, iar acum ii vedem accelerand cronologia implementarii, pentru a profita de avantajele acestora, acum si pe viitor. Robotii autonomi sunt parteneri de productivitate versatili, care pastreaza magazinele curate, genereaza ore libere in plus pentru angajati si ajuta la imbunatatirea experientelor clientelare din magazinele fizice”, explica Josh Baylin (Senior Director of Strategy, Brain Corp).

Leave a reply