Otto.de isi extinde marketplace-ul propriu, in Europa
Otto nu a avut deloc un an fiscal 2023/2024 plin de succes, anunta ecommercenews.eu: veniturile au scazut semnificativ, pe otto.de (cu -8% YoY, pana la 4,2 miliarde €). In schimb, volumul brut de marfa comercializata a crescut usor (+2% YoY, pana la 6,5 miliarde €), gratie vanzarilor partenerilor de pe marketplace. De aceea, Otto are de gand sa isi extinda oferta si invita mai multi selleri europeni pe platforma.
Retailerul a transmis (intr-un comunicat de presa) ca cele 4,2 miliarde € nu sunt deloc de neglijat si se situeaza „mult deasupra nivelului pietei”: cifrele oficiale transmise de Bundesverband E-Commerce und Versandhandel Deutschland (bevh) noteaza o scadere anuala de 11,8%, in 2023, in Germania.
Otto a mai transmis presei ca marketplace-ul este motorul de dezvoltare principal al magazinului online. In ultimul an, compania germana a crescut numarul de selleri parteneri cu 33%, depasind 6.500. Impreuna, acestia genereaza o treime din veniturile companiei! „Ne bazam pe produse care indeplinesc cele mai inalte standarde de calitate si durabilitate. Prin urmare, selectam cu atentie cine isi poate vinde bunurile pe marketplace-ul nostru si cine nu. Pe viitor, articolele de unica folosinta produse ieftin nu vor juca niciun rol in modelul nostru de afaceri”, a transmis CEO-ul Marc Opelt.
Initial, Otto va conecta la platforma proprie depozitele vanzatorilor online de pe alte marketplace-uri europene. Apoi, de anul viitor, sellerii din alte state din Uniunea Europeana vor putea sa vanda si pe otto.de, unde momentan ar avea nevoie de un numar de TVA german.
Leave a reply