Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Germania: comertul online a scazut cu 11,8% YoY, in 2023

Consumatorii germani au cheltuit mai putin online, in 2023, informeaza ecommercenews.eu. De aceea, anul trecut s-a inregistrat o premiera negativa: o scadere cu doua cifre a achizitiilor facute pe Internet (pana la 79,7 miliarde €, cu 11,8% mai putin ca in 2022, cand totalul a fost de 90,4 miliarde €). Informatia provine de la Bundesverband E-Commerce und Versandhandel Deutschland/Bevh (asociatia federala germana pentru e-commerce).

Si anul 2022 a fost marcat de o scadere, dar una de doar 8,8% YoY. Bevh atribuie aceasta scadere e-commerce faptului ca germanii nu au mai fost atat de dispusi sa cheltuie bani, in special pe carti, computere, bijuterii, incaltaminte si imbracaminte. Comertul digital a scazut si ca procent din retailul total, anul trecut – de la 11,8%, la 10,2%, magazinele fizice avand mai mult succes decat cele offline. Pe de alta parte, in Germania s-au chetuit mai multi bani pe servicii: 12,7 miliarde € (+12,7% YoY).

Tendinta de scadere continua, dar Bevh estimeaza ca se va stabiliza in cursul lui 2024, urmand apoi o crestere a cheltuielilor online. Bevh si EHI Retail Institute anticipeaza o crestere nominala de 2 procente, in cazul e-commerce-ului german, in 2024.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentarii ( 6 )

  1. […] und Versandhandel Deutschland (Bevh). In 2023, asociatia anunta ca e-commerce-ul german a scazut cu 11,8% YoY, pana la un total de 79,7 miliarde €. Vestea buna pentru comerciantii online germani este ca […]

  2. […] 3,2 milioane € – o premiera, dupa ani de zile de pierderi operationale. In acelasi timp, desi comertul online este in scadere, in Germania, competitorii Shein si Temu atrag rapid clientii, determinand oficialitatile locale sa […]

  3. […] Studiul „Online Payment 2024” (realizat de institutul german de retail EHI) a inclus 148 de vanzatori online, ale caror venituri totalizeaza 43,8 miliarde € – ceea ce constituie o portiune semnificativa din totalul sumelor cheltuite pe Internet, in Germania, in 2023 (79,7 miliarde €). […]

  4. […] Retailerul a transmis (intr-un comunicat de presa) ca cele 4,2 miliarde € nu sunt deloc de neglijat si se situeaza „mult deasupra nivelului pietei”: cifrele oficiale transmise de Bundesverband E-Commerce und Versandhandel Deutschland (bevh) noteaza o scadere anuala de 11,8%, in 2023, in Germania. […]

  5. […] pe Internet. Asta chiar daca vanzarile digitale din Germania au inregistrat o scadere, anul trecut (-11,8% YoY). Rebuy a avut o cifra de afaceri de 216 milioane €, anul trecut, fiind profitabila pentru al […]

  6. […] in 2023: o scadere cu doua cifre a achizitiilor facute pe Internet (pana la 79,7 miliarde €, cu 11,8% mai putin YoY). Iar un alt studiu recent, marca Auctane, realizat in 8 piete europene importante […]

Leave a reply