Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Numarul de intrebari puse de clienti pe WhatsApp a crescut de peste 3 ori, in 2021 (studiu)

Departamentele de relatii cu clientii au fost foarte ocupate, in 2021: volumul de solicitari primite pe toate canalele de comunicare ale brandurilor au fost mai mari, fata de anul anterior, iar pe WhatsApp au crescut de peste 3 ori (+370%)! Intrebarile primite prin telefon si pe retelele de socializare au crecut cu 20%, noteaza ecommercenews.eu (citand un studiu marca Zendesk). Peste 80% dintre clienti se asteapta ca acest ritm de contactare a departamentului de relatii cu clientii sa continue si pe viitor, iar 10% se asteapta sa poata face asta si mai des, conform Salesforce.

Salesupply a adunat toate aceste informatii in raportul Ecommerce Customer Care Guide 2022, care mentioneaza si ca:

  • majoritatea consumatorilor se asteapta ca problema pe care o au sa le fie rezolvata la primul contact cu departamentul de relatii cu clientii, a descoperit un studiu marca Forrester
  • in 2021, peste jumatate dintre interactiunile de acest tip ale consumatorilor britanici au avut loc – in premiera – in mediul digital (conform The Institute of Customer Service), adica pe e-mail, chat si in social media; aceste canale de comunicare pot fi, insa, imbunatatite, chatbotii fiind elementul de care clientii sunt cel mai putini multumiti
  • cumparaturile transfrontaliere sunt in crestere, iar piata e estimata sa depaseasca valoarea de 4 trilioane €, pana in 2030 (conform Fatpos Global), de 6 ori mai mult ca in 2020; asta inseamna ca, pe masura ca consumatorii aleg tot mai des site-uri e-commerce din alte tari, prefera sa li se raspunda la intrebari in limba lor materna; conform CSA Research, 40% dintre consumatori nu ar cumpara niciodata ceva de pe un website in alta limba, iar 3 din 4 persoane ar fi dispuse sa achizitioneze si a doua oara ceva dintr-un magazin online care le raspunde la mesaje in limba lor

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply