Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

NETOPIA Payments: volumul platilor prin card a crescut cu 60% YoY, in 2020

NETOPIA Payments raporteaza (intr-un comunicat de presa) o crestere cu 60% a volumului total procesat in urma tranzactiilor cu cardul, in 2020, comparativ cu anul anterior. Si numarul tranzactiilor online cu cardul a crescut cu aproximativ 20%, in timp ce valoarea medie a tranzactiei a crescut la 215 lei (de la 165 lei, in 2019). Cea mai mare tranzactie procesata anul trecut a fost de 97.000 lei.

In ceea ce priveste Black Friday 2020, compania a inregistrat o crestere de 60% a volumului tranzactionat, pastrandu-se tendinta din restul anului. Restrictiile impuse de autoritati au dus la o migrare accentuata in mediul online a unui numar mare de comercianti si furnizori offline. Astfel, numarul de parteneri inrolati in platforma NETOPIA Payments s-a dublat de la inceputul starii de urgenta, ajungand in prezent la aproape 30.000. Anul trecut, cel mai utilizat procesator de plati electronice din Romania a depasit pragul de 2 miliarde €, procesati in total (de la inceputul activitatii de intermediere a platilor cu cardul, in 2009).

In topul categoriilor de produse si servicii pentru care romanii au facut plati digitale cu cardul se numara: facturile la utilitati, serviciile financiare, segmentul de FMCG (care a inregistrat o crestere semnificativa), domeniul IT&C, segmentul de produse Pharma & Health (aflat pentru prima data in clasament). La polul opus s-au aflat industria turismului si cea de evenimente – unele dintre cele mai afectate domenii de restrictiile impuse in contextul pandemiei COVID-19.

„Anul 2020 a fost unul plin de provocari generate de noul context, pe care am reusit sa le depasim cu bine prin inovatie, proactivitate si reactie de raspuns rapida. A fost foarte important pentru noi sa identificam si sa implementam rapid cele mai bune solutii in sprijinul comerciantilor, pentru care era vital sa-si poata desfasura activitatea mai departe, strategie pe care o vom urma si anul acesta. Totodata, majoritatea romanilor a inteles ca este mult mai usor sa platesti online utilitatile si la fel de simplu este sa comanzi si sa platesti digital alimentele sau produsele de care ai nevoie. Pentru 2021, consideram ca industria HoReCa va intra puternic in online si deja avem sute de restaurante partenere, precum si segmentul Pharma & Health, domenii care pana acum functionau mai mult in offline, dar in contextul pandemiei au trebuit sa isi reorganizeze activitatea”, transmite Antonio Eram (foto, CEO si Fondator NETOPIA Payments).

Strategia pe care a adoptat-o compania pe perioada anului 2020 (an puternic marcat de pandemie) s-a concentrat pe identificarea si implementarea rapida a unor solutii venite in sprijinul comerciantilor, pentru ca acestia sa-si poata continua activitatea. Printre acestea se numara: optiunea de link de plata, un serviciu de plata online cu cardul care nu necesita implementare tehnica, lansarea mobilPay Delivery – platforma integrata in aplicatia mobilPay Wallet, prin care utilizatorii pot comanda direct cu plata online de la restaurante, magazine si producatori locali. Mai mult, la finalul anului trecut, NETOPIA Payments a devenit prima platforma de plati digitale de pe piata autohtona care accepta plati online prin Google Pay.

Leave a reply