Neakaisa.ro a lansat un brand propriu de produse sanitare, cu o investitie de 150.000 €
Neakaisa.ro anunta, intr-un comunicat de presa, lansarea primei game de produse marca proprie: Rune. De la crearea brandului si pana la selectia, productia si listarea produselor, investitia totala depaseste 150.000 €. Afacerea online de obiecte sanitare si produse pentru amenajarea casei estimeaza ca noul brand va contribui cu 2-3% la cifra de afaceri, pana la final de 2024, urmand ca pana in 2030 aceasta sa genereze circa 10% din veniturile Neakaisa.ro.
Inspirata din mitologia nordica, gama Rune cuprinde obiecte sanitare (lavoare, vase de toaleta, bideuri, cazi freestanding, rigole si ventile), urmand sa fie completata si cu paravane de dus walk-in si alte verticale, in timp. Pe langa atributele de design, care includ dimensiuni populare pentru baile din Romania si forme cat mai ergonomice pentru eficientizarea spatiului, noua gama este conceputa tinand cont si de calitatea si durabilitatea produselor.
„Lansarea Rune a venit ca un pas natural in dezvoltarea business-ului. Am inceput ca magazin online, ne-am consolidat pozitia in piata, am deschis primul showroom, iar acum dezvoltam propriul brand de produse sanitare. Planul pentru lansare a inceput sa prinda contur inca din 2020, cumva simtind nevoia unor produse cu design deosebit, preturi echilibrate si calitate peste medie. De atunci am inceput sa schitam nevoile pietei si sa lucram la categoriile si gamele de produs”, transmite Laura Sardescu (foto, Cofondator Neakaisa.ro).
Produsele Rune sunt alese de specialistii din echipa in functie de tendintele actuale si de nevoile specifice ale pietei din Romania, in special in materie de dimensiuni, design si functionalitate. Designul scandinav reprezinta un palier important in portofoliul Neakaisa.ro, aliniindu-se cu valorile companiei de a gasi produse reprezentative unui stil de viata cat mai echilibrat, cu accent pe pauze binemeritate si momente de liniste.
Comentariu ( 1 )
[…] pietei si de diversificarea portofoliului de produse. Astfel, anul trecut, compania a lansat propria gama de produse sanitare (Rune), a investit in consolidarea infrastructurii digitale si a integrat solutii de inteligenta […]