Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Walmart a lansat o experienta imersiva de shopping digital

Walmart a anuntat recent lansarea Walmart Realm, o platforma care include magazine virtuale menite sa scurteze distanta dintre inspiratie si comert, citim pe retaildive.com. WalmartRealm.com este compus din 3 e-shop-uri inspirate de Pinterest Predicts, curatoriate de influenceri, care permit vizitatorilor sa aleaga mediul virtual imersiv care le face mai mult cu ochiul si sa faca apoi achizitii (produse de Fashion, Beauty si pentru casa) in cadrul acestuia.

Cele 3 magazine disponibile momentan in platforma sunt So Jelly, Y’allternative si Go Chromatic. Primul este un mediu subacvatic, in care poti colecta token-uri si cumpara produse de machiaj in tonuri marine. Al doilea are drept tema Vestul Salbatic si tenteaza vizitatorii cu cizme de cowboy si un joc de carti, printre altele. Iar al treilea este un mediu metalizat, care te imbie cu decoratiuni interioare argintii.

Toate produsele pot fi adaugate direct in cosul virtual de cumparaturi Walmart. Cele 3 medii au fost create de Mai Phammy, Nava Rose, Makenzie si Malia, in partneriat cu Emperia. Emperia a mai ajutat si alte branduri si retailer sa dezvolte magazine virtuale: Lacoste, Bloomingdale’s, Tommy Hilfiger. 

„La Walmart, imbratisam inovatia legata de experientele e-commerce axate pe lumi virtuale. Aceasta ultima inovatie modifica peisajul comertului cu amanuntul si suntem incantati sa le-o prezentam clientilor nostri”, a transmis William White (Chief Marketing Officer Walmart), intr-o postare pe LinkedIn.

Acesta nu este primul exemplu de experienta de shopping imersiva marca Walmart: in vara lui 2023, retailerul american a lansat un joc (Supercampus) in parteneriat cu Roblox, inainte de reinceperea scolii si cumparaturile febrile care marcheaza aceasta perioada. In cadrul acestuia, vizitatorii puteau rezolva puzzle-uri folosind produse 3M, Crayola si Bic. 

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentariu ( 1 )

  1. […] famouscampaigns.com. Intr-o perioada in care shopping-ul virtual este in plina dezvoltare (vezi experienta imersiva lansata recent de Walmart), retailerul suedez isi deschide, pe 24 iunie, un magazin in universul digital Roblox si face […]

Leave a reply