Motorul de cautare Bing (Microsoft) si-a facut marketplace, pentru a concura cu Google Shopping
Motorul de cautare Bing (care este detinut de Microsoft) vrea si el o felie din piata e-commerce, citim pe businessinsider.com. De aceea, Bing a lansat recent un marketplace nou (numit Buy Direct) si a semnat deja contracte cu vanzatori online din SUA. Conform unor surse apropiate, motorul de cautare isi propune sa atinga o valoare bruta a marfurilor comercializate de 25 milioane $, in anul fiscal 2023. Aceste asteptari sunt relativ modeste: in 2021, eBay a avut un total de 87 de miliarde $, iar Amazon a avut un total de 600 de miliarde $.
Bing are deja o sectiune de shopping (Start Shopping), unde consumatorii pot descoperi produse si da click pe ele, pentru a ajunge pe site-urile e-commerce ale vanzatorilor aferenti. Pe noul Buy Dircect, produsele sunt achizitionate online direct de pe platforma Bing: la fel ca in cazul Google Shopping, sellerii pot crea (contracost) un magazin propriu pe marketplace, isi pot provoca oferta prin intermediul reclamelor (via Microsoft Advertising Shopping), iar platile sunt intermediate de Microsoft.
Leave a reply