MerchantPro – investitie de 400.000 € in noul storefront MerchantPro Next
Dupa o investitie de peste 400.000 € si o dezvoltare care a durat 12 luni, platforma de solutii SaaS pentru e-commerce MerchantPro anunta (intr-un comunicat de presa) ca a lansat MerchantPro Next, un nou storefront dedicat magazinelor de pe platforma. MerchantPro Next cuprinde un sistem deschis de editare a codului HTML & CSS si a template-urilor de randare a continutului, o suita de teme de design preconfigurate si un modul de creare si personalizare de pagini dupa principii de design no code. De asemenea, acesta aduce o crestere consistenta a vitezei de incarcare a site-urilor, cu impact direct la nivelul performantei inregistrate pe indicatorii Google Web Core Vitals.
Un utilizator decide daca ramane sau nu pe un site in 50 de milisecunde, arata studii recente, punand o presiune tot mai mare pe calitatea experientei utilizatorului in online. Mai mult, dinamica din online continua in 2022 pe acelasi trend pozitiv – cu cresteri de aproape 40% in valoarea comenzilor, in primele 4 luni ale anului, la nivelul celor peste 1.500 de magazine ce functioneaza pe MerchantPro. Astfel, dupa 2 ani de crestere constanta la nivelul intregului segment de comert online si o concurenta tot mai pronuntata intre retaileri pe toate categoriile de produse, tendintele arata o nevoie acuta de optimizare a experientei utilizatorului.
Viteza de incarcare superioara
„Daca in 2020 era important sa fii online, in 2022 este esential ca prezenta ta online sa fie cat mai eficienta. Viteza de incarcare a site-ului, structura si designul UX & SEO friendly cu impact direct asupra metricilor de performanta ai motoarelor de cautare, procesul fluid de check-out si metodele online de plata in cat mai putini pasi sunt printre elemente ce vor diferentia jucatorii dintr-o piata cu semne clare de maturizare. Desi nu sunt notiuni noi, acestea primesc o abordare noua in contextul in care intregul segment online se rafineaza, pozitionarea in motoarele de cautare fiind dependenta mai mult decat oricand de acestea si nu numai”, explica Arthur Radulescu (foto, CEO MerchantPro).
Printre beneficiile MerchantPro Next se numara fluidizarea procesului de check-out, cu performante crescute in zona de user experience, respectiv impact direct asupra scaderii ratei de abandon la nivel de cos de cumparaturi si cresterea ratei de conversie. Merchant Pro Next permite si accesul la metode de plata online Hosted, cu introducerea datelor direct in magazin, in timp ce procesul de check out poate fi configurat in one-step sau two-steps.
Totodata, pentru a aduce un plus la nivelul experientei utilizatorilor, noilor functionalitati li se adauga Predictive Search vizual si Search Facets, care ofera acces instant la produsele cautate, cu acuratetea la care consumatorul se asteapta. Noul storefront MerchantPro ofera o viteza de incarcare superioara pe piata de e-commerce, inclusiv pentru pagini bogate in continut, prin utilizarea de solutii CDN performante pentru servirea acestuia, alaturi de o optimizare in servirea imaginilor, bazata pe compresie automata. Site-urile se incarca ultra-rapid, indiferent de complexitatea designului si a continutului livrat.
Design no code, dar si sistem deschis de editare a codului
In ceea ce priveste designul site-urilor, sistemul MerchantPro Next pune la dispozitia utilizatorilor platformei si o galerie de template-uri de design optimizate atat din punct de vedere UX & UI, cat si SEO, ce pot fi personalizate, fara interventie la nivel de cod.
„Studiile arata ca 94% din prima impresie a unui utilizator este legata de elemente vizuale, iar pentru un comerciant este esential sa aiba acces la elemente configurabile de design fara sa depinda neaparat de ajutorul unei echipe externe. MerchantPro Next include functii si functionalitati ce confera un grad inalt de flexibilitate, iar toate aceste dezvoltari au fost proiectate avand ca obiectiv o clasare superioara in raport cu indicatorii Google Core Web Vitals. Am avut de asemenea in vedere exigentele unei noi generatii de cumparatori, atenta, cu toleranta redusa in ceea ce priveste experientele neplacute in online si mai deschisa decat oricand la piata externa, unde concurenta este pe masura”, mai noteaza Arthur Radulescu.
Pentru a oferi fiecarui comerciant online posibilitatea de a personaliza rapid interfata site-ului sau, MerchantPro Next a dezvoltat Widget Studio, un sistem dedicat proiectarii vizuale a paginilor. Astfel, utilizatorii platformei au posibilitatea de a-si crea landing page-uri complexe pentru a maximiza performanta campaniilor si chiar de a-si reconfigura continutul si structura paginilor clasice din magazin. Pentru cei care isi doresc si mai multa flexibilitate in personalizarea magazinului online, suita de template-uri MerchantPro Next dispune de un sistem deschis de editare a codului in HTML si CSS, ce poate fi personalizat atat de echipa proprie, cat si cu ajutorul echipei de suport tehnic a MerchantPro.
„Stim cat de important este pentru comercianti sa aiba predictibilitate in ceea ce priveste costurile si durata unei dezvoltari. Astfel, solutiile noastre ofera instrumentele necesare pentru a atinge performanta in online, indiferent daca clientii nostri au sau nu o echipa dedicata”, a mai spus Arthur Radulescu, CEO MerchantPro. Toate magazinele care acceseaza solutiile MerchantPro, fie ca sunt magazine online nou-infiintate sau migrate de pe alte platforme, vor functiona automat cu storefront-ul MerchantPro Next. In ceea ce priveste cele peste 1.500 de magazine active pe platforma, estimarile arata ca pana la finalul anului, peste 90% dintre magazinele de pe platforma vor realiza tranzitia catre noul storefront.
Leave a reply