Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Marketplace-ul Walmart nu e profitabil, asa ca se inspira de la Amazon

In ultimul an, Walmart.com si-a extins rapid numarul de vanzatori terti de pe marketplace, deschizandu-si recent portile si comerciantilor din afara Statelor Unite, in premiera. Acestia sunt atrasi cu un comision 0 in primele 30 de zile si contribuie la eforturile companiei de a concura cu rivalul Amazon, informeaza edition.cnn.com. Evident, miscarea vine la pachet cu riscuri, apropo de produse contrafacute si de calitate indoielnica, care intra in SUA pe filiera asiatica.

Lansat in 2009, marketplace-ul Walmart a devenit o prioritate pentru companie abia in ultimii ani. Website-ul are 120 de milioane de vizitatori pe saptamana, dar e-commerce-ul reprezinta mai putin de10% din totalul vanzarilor retailerului. De ceva timp, compania se orienteaza din ce in ce mai mult spre online, oferind clientilor o plaja mai larga de produse si o selectie mai mare de optiuni din care pot alege. In plus, vanzarile tertilor pot aduce mai multi bani in buzunarele retailerului decat o face vanzarea online a propriilor produse: Walmart incaseaza un comision de la alti selleri, face bani din reclame, livrare sau chiar prin optiunile de credit oferite acestora (prin intermediul unui parteneriat cu Goldman Sachs).

Evident, e cale lunga pana cand marketplace-ul Walmart va semana cu gigantul Amazon: acesta din urma are peste 1,9 milioane de vanzatori terti activi, in timp ce Walmart are in jur de 87.000 (ceea ce inseamna si vanzari mai mari pentru selleri, concurenta fiind mai mica). Procedeul de acceptare a unui vanzator este diferit pe cele doua site-uri: Amazon le verifica informatiile si identitatea; Walmart mizeaza pe analizarea produselor vandute, a istoricului de vanzari si a review-urilor primite de la clienti, iar unii vanzatori spun ca acest proces este mai lung si mai dificil. Altii spun ca au probleme apropo de incarcarea online a produselor si a stocului, informatiile legate de livrare, pentru ca instrumentele Walmart nu functioneaza prea bine.

Leave a reply