Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Marketplace-ul indian Flipkart deschide magazine offline

flipkart

Flipkart.com, site-ul e-commerce infiintat in 2007, cu sediul in Bangalore (India), isi modifica strategia, scrie livemint.com: marketplace-ul indian vrea sa investeasca in magazine fizice, in orase mici de pe teritoriul tarii. Marketplace-ul a fost evaluat in primavara acestui an la 9,39 miliarde $ si a ajuns la 100 de milioane de utilizatori inregistrati luna trecuta, iar acum vrea sa atraga si mai multi clienti cu o strategie online-to-offline (O2O) de comert asistat: Flipkart vrea sa isi dubleze numarul de utilizatori ajungand, prin intermediul magazinelor fizice, in colturi ale Indiei, in care oamenii nu stiu cu ce se mananca e-commerce-ul si nu prea au acces la Internet.

„Practic, vrem sa ne conectam si cu lumea offline. In ultimul an, e-commerce-ul nu a crescut semnificativ si noi suntem cei care au facut pionierat in domeniu, dezvoltand piata (in India – n.r.). Multa lume face in continuare cumparaturi offline. Deci lucram la acest proiect de comert asistat – care a doar un concept momentan”, a explicat Ravi Garikipati, inginer sef la Flipkart. Acesta a adaugat ca strategia e una pe termen lung (3 – 5 ani), mai ales in conditiile in care piata de comert online din India a stagnat in ultimul an. Vanzarile online au scazut la 12 miliarde $/an in iunie, fata de 15 miliarde in decembrie, conform estimarilor RedSeer Management Consulting.

In cadrul acestei strategii, Flipkart s-a aliat cu start-up-ul e-commerce StoreKing, care ofera zeci de mii de produse prin intermediul a 10.000 de tablete instalate in magazine de retail si alimentare din zonele rurale ale Indiei (cu ajutorul carora se pot comanda produse online). Si Amazon s-a parteneriat cu StoreKing – asa cum ecompedia.ro scria aici, in luna iunie.

Lasa un raspuns