Marketing digital – cifre din 5 statistici recente
Econsultancy.com a adunat laolalta cele mai interesante studii din domeniul marketingului digital facute publice in ultima vreme si ne ofera cateva cifre interesante legate de: modul in care urmarim clipuri video pe Facebook; sansele retailerilor de a profita de loialitatea clientilor pentru a se asigura ca acestia termina o tranzactie si nu abandoneaza cosul de cumparaturi; orientarea recenta a bugetelor de marketing spre continut vizual. Iata-le mai jos, pe larg:
- Nu spuneti un „Adio!” definitiv cosurilor abandonate: 53% dintre clientii care abandoneaza cosul de cumparaturi inainte de a plati continutul acestuia tind sa revina pe site-ul in cauza si sa duca la capat tranzactia – a descoperit un studiu marca Connexity; pentru clientii de 18-35 de ani, principalul motiv de abandon este costul mare al cosului, iar pentru toti clientii principalul motiv este lipsa de incredere in calitatea produsului.
- Cheltuim mai multi bani pe vacante in Europa: un studiu Adobe a descoperit ca vara acesta Europa va fi o destinatie la mare cautare, sumele platite pentru cazari la hotel si zboruri pe continentul nostru fiind estimate sa creasca cu 6,8% (in total, se vor cheltui 67 de miliarde €); turistii vor plati sume pornind de la 86 € pentru cele mai ieftine destinatii, iar cele mai ieftine destinatii sunt Irlanda, Slovacia si Polonia; Marea Britanie are cele mai mari preturi medii pentru biletele de avion; pentru excursii spontane, cele mai bune oferte last-minute le gasiti in Italia si Spania.
- Stam pe Facebook fara sonor: 85% dintre clipurile video de pe Facebook sunt urmarite fara sonor, au descoperit statistici recente (avand in vedere ca filmuletele postate online contin mesaje vizuale); platforma de socializare are peste 8 miliarde de vizualizari video zilnic.
- Fara planuri pentru Brexit: 60% dintre retailerii britanici nu aveau planuri puse la punct legate de Brexit, inainte de referendumul din iunie; cei mai pregatiti retaileri, conform unui studiu pe 250 de respondenti, sunt cei de marime mijlocie, grup care e si cel mai fervent aparator al iesirii din UE.
- Bugetele de marketing se orienteaza spre continut vizual: un studiu recent marca Lewis a descoperit ca banii se duc in special spre continut vizual, clipuri video si grafice (66% dintre cei 422 marketeri de top intervievati de Lewis au spus ca majoritatea banilor in plus din marketing se vor duce in aceasta directie).
Leave a reply