Magnolia.ro a vandut online cu 50% mai mult, in 2015
Florariile Magnolia au vandut flori de 15,5 milioane de lei (adica aproximativ 3,5 milioane de euro), in 2015, scrie zf.ro. Suma este cu aproape 30% mai mare fata de cea din anul anterior: „Comparativ, anul precedent a adus o cifra de afaceri de 12,2 milioane de lei. Cresterea s-a datorat volumului mai mare de comenzi din mediul online, dar si vanzarilor din magazinele noastre de pe teritoriul tarii”, a declarat Ioana Molnar, director general Magnolia. Vanzarile online ale companiei au crescut cu 50% fata de 2014. In mod evident, florile au fost cele mai cautate de clienti in preajma zilelor onomastice si in luna martie.
Compania a fost infiintata de Ioana Molnar la Cluj, in 2007, cu o investitie initiala de 2.000 de marci, iar Magnolia.ro a fost prima florarie online din tara nostra. Piata locala de flori (offline, online si „la gri”) este estimata la circa 100 de milioane de euro/an, scrie aceeasi sursa.
Leave a reply