Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Liviu Taloi (ECOMpedia.ro) va coordona divizia Data Insights, in agentia DWF

Agentia DWF anunta numirea lui Liviu Taloi  (foto, Fondator ECOMpedia.ro), in functia de coordonator al noii divizii de Data Insights, citim pe forbes.ro. Agentia specializata in campanii de optimizare a site-urilor pentru motoarele de cautare (SEO) va gestiona, cu ajutorul departamentului Data Insights, conturile celor peste 170 de brand-uri din portofoliu. Obiectivul principal al acestei divizii este cresterea cifrei de afaceri a magazinelor online, prin masurarea corecta si analiza transparenta a datelor relevante, pentru a identifica oportunitati noi de crestere a traficului organic si a conversiilor.

„Cu Liviu am lucrat pe mai multe proiecte punctuale pentru clientii nostri sau organizand traininguri interne pentru echipa. Este foarte pasionat de ceea ce face si, mai mult decat atat, foarte motivat sa contribuie la imbunatatirea pietei locale de e-commerce”, transmite Sorin Draghici (Managing Partner DWF).

Liviu Taloi este fondatorul celei mai mari comunitati e-commerce din Romania, ECOMpedia.ro, site care a implinit in vara trecuta 8 ani de existenta. Si care a castigat recent un premiu GPeC, fiind numita „cea mai buna resursa edicationala pentru e-commerce”. Acesta are o experienta de peste 20 ani in marketing online si de 15 ani in comertul online romanesc. In perioada 2004-2006 a fost PR Manager la eMAG.ro, iar in 2005 a fondat compania de consultanta e-commerce Web Audit. In ultimii ani, Liviu Taloi a oferit consultanta de specialitate pentru mai mult de 100 de magazine online romanesti, apropo de e-commerce, usability, analytics, conversion rate optimization si online marketing (printre care eMag, Flanco, Libris, F64, ZorileStore, BCR,  BrainArt, Siniat, ING NN Asigurari de Viata). O mare parte din timp si-o dedica educarii pietei, fiind speaker la conferinte si seminarii dedicate comertului electronic si scriind articole pe teme de specialitate.

„La DWF am gasit aceeasi pasiune si dedicare pentru date relevante si corecte. Dupa o lunga colaborare pe proiecte punctuale, am decis sa ne reunim fortele si sa creem aceasta divizie noua”, explica Liviu Taloi (Coordonator al diviziei Google Analytics&Data, DWF).

Leave a reply