Lidl vinde produse sanatoase online, in Finlanda
Brand-ul Sportyfeel (suplimente nutritionale marca Lidl) s-a extins online, scrie retailanalysis.igd.com. Pe www.sportyfeel.fi, doritorii gasesc in jur de 100 de suplimente, vitamine, nuci si seminte pentru o viata sanatoasa, jumatate din oferta apartinand Lidl. In plus, site-ul vinde si produse sezoniere (din gama proprie Deluxe, de exemplu).
Marca Sportyfeel s-a lansat in Finlanda acum cativa ani (dar produsele se gaseasc si in alte tari, ca Suedia) si are notorietate gratie sponsorizarilor (semi-maratonul City Run, Helsinki, 2018) si a prezentei in social media (20.000 de fani pe Instagram). Online, pe sportyfeel.fi, este prezenta o gama de produse Sportyfeel mai larga decat in magazinele traditionale, unele fiind disponibile in pachete mai mari. Site-ul ofera posibilitatea livrarii in 1 – 3 zile (gratuita pana pe 10 decembrie; contra cost – 7,9 € – dupa aceasta data), dar si optiunea click&collect (4,9 €), cumparaturile putand fi ridicate de la pachetomatele Smartpost instalate recent de companie in magazinele proprii: pana la final de an, Lidl spera sa atinga 50 de pachetomate in 177 de magazine.
„Sportyfeel.com este o platforma pe care vom testa si experimenta diverse solutii e-commerce. In sezonul de Sarbatori si anul viitor vom testa produse, servicii si campanii diferite. Momentan, site-ul nu este un magazin online complet, dedicat produselor alimentare… Vom adauga produse noi saptamanal”, a transmis Lauri Sipponen (Managing Director Lidl Finlanda), dupa lansare.
Leave a reply